På reisefot

Endelig kan jeg fortelle dere noe mer enn at jeg har vært lat og sett tv-serier!

For en liten stund siden (Jeg er bare veldig treig med bilder for tiden..), dro jeg og en gjeng med flotte jenter til Bournemouth for å slappe av på stranden en stund. Jeg klarte selvfølgelig å bli solbrent igjen. Denne gangen på ryggen. Men alt i alt var turen kjempekoselig, og jeg er glad jeg ble med!

Vi spiste god mat, slappet av, og tok rett og slett livet veldig med ro. Dessverre hadde jeg ikke med et skikkelig kamera, så det ble mobilbilder og noen ganske få fra det gamle Canon IXUS something.. 

En kort periode var vi velsignet med fantastisk vær, og det passet jeg selvfølgelig på å nyte mens jeg hadde sjansen. Jeg vet jeg skal hjem til Hammerfest snart, og der er det aldri sommer føles det som… Neste bilde er fra Ocean Village her i Southampton. Jeg var der nede og spiste middag sammen med Anna og hennes flotte mamma.

Det har blitt litt festligheter med mange fine, nye mennesker. Søndag var jeg med en flott gjeng hos Charlotte, og noen av oss ga oss ikke før klokken var over 5 på morgenen.
Tirsdag feiret vi tysk farsdag, på etterskudd. Så vi var tre nordmenn, en fra Trinidad og tre tyskere. Tradisjon (?) tro, startet vi tidlig. Birte ville visst at vi skulle starte klokken 8 om morgenen, men vi klarte å dra det ut til rundt 1-2 en gang. Vi grillet innendørs, spiste god mat, drakk og koste oss. På kvelden dro vi inn til sentrum. Det skulle nemlig være flyshow, fyrverkeri og store båter. Flyshowet dro vi ikke på. Været var nemlig ikke helt med oss, så vi dro til Birte og fortsatte drikkingen der. Rundt ti en gang, dro vi ned til fyrverkerishowet. Det var ikke det beste jeg har sett, men hyggelig å ha vært der. Vi så på de store båtene, og så dro vi hjem. Alt i alt en veldig fin dag!

Og i går dere, i går dro jeg og Veronica til Winchester. Vi så på en gigantisk katedral, spiste fish&chips og koste oss rett og slett masse!

Dere finner mange flere bilder inne på FLICKR-PROFILEN min, og de av dere som har meg på Facebook kan finne masse der og.

Legg igjen en kommentar

