Imagine

Jeg må innrømme at jeg ELSKER alle fan-sidene til One Direction på Facebook.

Innimellom mens jeg sitter og ser gjennom alle de mange bildene og leser alle «imagines», blir jeg litt barnslig og oppfører meg kanskje litt som en fjortis (Okei, jeg er vel stort sett fjortis all the time), mens jeg drømmer meg bort i en fantasiverden.

I dag var jeg en av de heldige som det ble laget en imagine til, og jeg har selvfølgelig limt den inn på et flott bilde, og skal vise den til dere. Louis er, som dere sikkert skjønte, favoritten. Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg liker han like godt som jeg liker Per Ciljan Skjelbred. Men bare nesten altså. Det tar mange år å klatre så langt opp på lista som Per har gjort for å si det sånn.

Long story short; Da jeg leste min imagine, satt jeg og kniste som en skolejente og så virkelig for meg alt det fantastiske og romantiske!

 

2 comments

  1. linnjones · juni 3, 2012

    hehe, skjønner meg ikke på deG :P

    • Linn · juni 3, 2012

      Hehe, nei jeg er en pussig skrue ;)

Legg igjen en kommentar

