Oppsummering: Mai

Mai har ikke vært en aktiv bloggmåned. Mye på grunn av skolearbeid, men også på grunn av manglende inspirasjon. Hadde dere bare visst hvor mange ganger jeg har åpnet bloggen for å poste nye innlegg, for så bare å lukke alt uten å ha skrevet et ord, så hadde dere blitt paffe kan dere tro!

I starten av måneden drømte jeg. Jeg drømte om Bergen, om livet, om innebandy og alt jeg ønsker å oppnå.

Jeg svarte på 114 spørsmål.

Jeg leverte bacheloroppgaven min, og fortalte dere om hvor billig alt er her i England.

17. mai kom og gikk, og jeg viste dere hvordan jeg skal forsøke å minke vekten på koffertene når jeg reiser herfra.

I mai måned har jeg hørt mye på musikk, og mesteparten av tiden har jeg hørt på One Direction. Siden jeg print screen-et(???) dette, har tallene økt. Sangen på førsteplass er nå spilt av 763 ganger de siste 6 månedene. Dere finner alle tallene på Last.fm-profilen min.

Så kom solen til Southampton. Jeg besøkte Titanic-museet, spiste is og tok livet veldig med ro.

Helt til jeg ble solbrent. Da tok jeg ordet latsabb til nye høyder! Jeg presenterte dere for min nye housemate Roger-Regine Fred Bertine, og jeg lå i sengen store deler av døgnet. Ganske enkelt fordi rygg og skuldre ikke ville utsettes for mer varme enn nødvendig, og fordi jeg faktisk fant en måte å kjøle ned soverommet på.

Jeg kan ikke love dere at bloggmåneden juni blir noe særlig bedre enn det mai har vært, men jeg skal i alle fall gjøre et forsøk. Jeg har noen innlegg jeg kan skrive, jeg må bare klare å få ordene ut. So stay tuned!

 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

