Updates in the sun

Dere kan tro livet mitt er lite givende akkurat nå.

Jeg er solbrent, og ute er det så varmt at jeg ikke engang klarer å vurdere å gå ut for litt frisk luft. Ovnen min er innstilt på kald luft, men den gir meg ikke akkurat nevneverdig mye kulde. Jeg har trukket for gardinene, fordi jeg regner med at de litt for store vinduene mine drar til seg ganske mye solskinn. Derfor føler jeg det smarteste er å holde vinduene og soverommet litt adskilt. Og tro meg, varmen slo mot meg da jeg gikk bak gardinene for å sjekke. Så selv om soverommet mitt er glovarmt, så kunne det vært varmere vistnok.

Jeg vurderer sterkt å forsøke å lage gjennomtrekk på et eller annet vis, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til ennå, og uansett om jeg får det til, så betyr jo ikke det at jeg får det noe kaldere?

Visste dere forresten at jeg har spist TRE is i dag? Billig saftis fra The Co-Op, som egentlig ikke har gjort meg noe kaldere på lang sikt, men som i det minste kjøler meg ned akkurat i det jeg spiser de.

Jeg er også snart tom for vann, noe som betyr at jeg faktisk er nødt til å gå utendørs, for man kan ikke overleve uten vann.. Jeg vurderer jeg om jeg skal klare å leve på det jeg har til i morgen, også håpe på at det er kaldere ute da (Noe jeg tviler sterkt på..), men samtidig tenker jeg at det kan være greit å bare få det gjort også..

Ellers har jeg sett mange episoder av Gilmore Girls i dag, og det får meg alltid til å ramble on (hva er den norske betydningen av dette??) uten mål og mening. Noe dere helt sikkert forstår utav denne bloggposten som egentlig virker som om den varer til evigheten og forbi. Årsaken til alle episodene er vel rett og slett at jeg er solbrent, som jeg tidligere nevnte. Jeg er knallrød på begge armer, skuldre, panne, nese, kinn, you get the picture.. Og jeg var ikke sååå lenge ute i solen i går heller.. Just my luck!

Andre nyheter: Jeg har presset øyenskygger. Det gikk bra. Jeg har fått en ny room-mate. H*n heter Roger-Regine Fred Bertine, og h*n er på Facebook, sånn om noen av dere skulle føle et ubeskrivelig sterkt ønske om å bli kjent med h*n. H*n er kjempehyggelig, flott å se på, og rett og slett et flott menneske. Vi har lært h*n norsk, så selv om h*n er britisk, så sitter norsken ganske greit allerede.

Forresten bruker jeg bilder fra Instagram, så de av dere som følger meg der har kanskje sett disse bildene allerede, men dere overlever. For dere andre som ikke følger meg er de helt nye. merit88 er brukernavnet, om dere skulle føle et akutt behov for å følge meg der.

My life is totally not rewarding at the moment. I’ve got a sunburn and I’m stuck inside my house because of the heat and the sun.. I’ve been watching a lot of Gilmore Girls, which always make me ramble on about things that no one really care about. I’ve eaten three popsicles, and I have a new housemate. He/she is named Roger-Regine Fred Bertine, and he/she would love to be your friend on Facebook.

Now I’m going to cook some spaghetti and then I think I’ll watch a movie. Have a nice day people!

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Updates in the sun

  1. Lene Christin sier:

    Her er det også varmt, men sikkert ikke så ille som du har det høres det ut som ;) Kjøp deg en vifte, det hjelper godt på!

    • Linn sier:

      Hehe, alle andre her har det sikkert ikke like ille som jeg har det. Det er bare 24 varmegrader tror jeg. Jeg bare foretrekker de kaldere årstidene hvor monsteredderkopper ikke kommer fram og man ikke trenger bekymre seg for om man har nok solkrem på og sånt ;)

      Vifte er under sterk vurdering. Jeg må bare se om jeg finner en som er ekstremt billig sånn at det ikke gjør like mye å legge den igjen her når jeg drar om noen uker :p

  2. Hahaha… fine mannedamen ;) Men du, solkrem! Faktor 30, fint det skjønner du ;) Og kjøp deg vann ;) Hihi…

  3. auuuuuu, det så ikke godt ut! :P solkrem er en grei oppfinnelse! :D

Legg igjen en kommentar

