Sunny days

I dag dere, i dag har det vært varmt ute!

Målestokken viste at vi lå godt over minus, og solen skinte fint på himmelen.

Jeg og Veronica fulgte Rebekka til bussen, og etter det tok vi oss jammen tur på museum. Så nå har jeg lært alt som er å lære om Titanic, historien til Titanic, og også historien til Southampton. Eller i alle fall litt av den.

Jeg har også fått prøve meg som arkeolog, og jeg må si at jeg skjønner hvorfor Anna har valgt den veien når det kommer til utdanning. Det er jo ikke bare å grave opp blomsterpotter, man får jo også grave opp perler og slikt!

Da vi var ferdige med å leke arkeologer, se på gamle båter og potteskår, gikk vi i parken. Der fant vi en isbil, som solgte is og varm brus.

Vi satt lenge i parken og stirret på halvnakne gutter, solen, blomster og bier. Hyggelig hyggelig! Resten av dagen var ikke fullt så begivenhetsrik. Jeg så en film, spiste sjokolade, drakk litt varm brus, og snakket på Skype i flere timer.

I morgen skal jeg ut og nyte solen igjen!

Hvordan er været og varmen der dere er?

 

2 comments

  1. Elizabeth Michelle · mai 23, 2012

    Ååååh, Titanic :D Håper du skriver et eget innlegg om det altså :D

    • Linn · mai 23, 2012

      Det var ikke lov å ta bilder der inne, så jeg har ikke så mye jeg kan vise dere egentlig. Men skal se hva jeg får til =)

Legg igjen en kommentar

