Bacheloroppgave – levert!

Dere kan tro jeg var lettet da jeg endelig kunne levere inn oppgaven min i går.

I flere dager nå har jeg følt meg så utrolig utbrent og lei. Jeg har stirret på word-dokumentet i noe som har føltes som en evighet, og det har ikke virket som om ting har gått framover i det hele tatt. Så da jeg endelig gikk til hatchen for å levere klokken 15:30 i går, da var jeg glad. Oppgaven min ble litt kortere enn den burde være, jeg manglet faktisk 1000 ord, men det får så være. Jeg fikk levert og det er det som betyr noe.

10 minutter etter at jeg hadde levert, gikk jeg fort bort til sentrum for å kjøpe noen lenge etterlengtede ting jeg trengte. Det ble en trepakning med litt tykkere, svarte tynnstrømpebukser, neglelakkfjerner, munnskyllevann, og noen søte små ting fra MUA. U R FAB og I <3 U fra MUA. Utrolig søte farger! U R FAB, fikk ikke helt fram hvordan fargen egentlig er, men den er i alle fall FAB! Og noe som er enda bedre er dekkevnen. Dette er to strøk med top coat. Jeg er ganske sikker på at jeg kunne klart meg met et enkelt lag. Jeg prøvde den nemlig bare rett over gamle neglelakkrester først, og jeg sverger, man kunne ikke se at det var knallrød neglelakk under!Det var 3-4-2 for disse produktene, så da jeg ikke klarte å bestemme meg for om jeg ville ha en til neglelakk eller ei, tok jeg denne lip balmen med meg. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om den ennå, den gir meg liksom ikke den fuktigheten jeg ønsker, men den lukter veldig godt og ser jo fantastisk ut. Denne er jeg egentlig veldig fornøyd med. Den inneholder 250 ml neglelakkfjerner, og den koster bare £1.09 altså ca 10 kroner. Hjemme i Norge føler jeg vi betaler en formue for neglelakkfjerner.. Denne varer også ganske lenge. Jeg er hyppig bruker av neglelakkfjerner, men den gamle flasken min holdt LENGE. Jeg kjøpte den vel i høst en gang, og først for en ukes tid siden gikk den tom. Også har vi munnskyllevann fra Colgate. Disse koster vel en del hjemme gjør de ikke? Jeg betalte £1.59 (ca 15 kroner), og dette er full-size. Jeg liker engelske priser!

Kjøpte også en form for varmeplaster som skal bedre ryggsmerter og slikt. Prøvde de i natt, og det sto at de ville bli opp mot 40 varmegrader. De var utrolig behagelige å ha på, og selv om pakningen sa de ville vare ca 10 timer, så er de fortsatt varme, 13 timer etter at jeg tok de på. Tok de av etter 9 timer (sov med de), og nå har jeg bare festet de fast i strikken på thightsen min så de kan varme ryggen min. De er fortsatt kjempevarme og gode! Lurer på hva slike koster hjemme, her var de det «dyreste» jeg kjøpte, til hele £2.49. Skal lett ha en til pakke med disse, og da tror jeg at jeg kjøper en tipakning istedetfor en med bare to i.

Nå skal jeg slappe av med en episode av Bones, så er planen å rydde og støvsuge soverommet.

 

10 comments

  1. Marie ☀ (@marieb92) · mai 10, 2012

    Gratulerer med levert oppgave da, tipper det er en fantastisk følelse! :)

    • Linn · mai 10, 2012

      Takk! Kan love deg at det føles deilig. Da jeg leverte oppgaven var det akkurat som om flere uker med stress bare slapp taket umiddelbart :p

  2. linnjones · mai 10, 2012

    Blir jo dumt å få med flere ord, bare for å gjøre det liksom, og fylle opp, så da er det bedre å la være! :) Flott du er ferdig! :D Alt som er ferdig er BRA! :D

  3. Desiree · mai 10, 2012

    Der var den levert, lykke til!! Blir nok bra :)
    Fiiine ting du har kjøpt, vel fortjent etter innleveringa :)

    God helg til dæ :)

  4. Elizabeth Michelle · mai 10, 2012

    Kjempebra at du fikk levert! Eg visste at du kunne klare det ;) Deilig å kunne kjøpe så mange ting til en så billig penge da.. kjenner at eg blir litt misunnelig på deg faktisk! Eg skulle også hatt slike varmeting til rygg/nakke. Har bare en sånn kjedelig pute som man må varme i microen :p

  5. Maria · mai 10, 2012

    Gratulerer :D

    De lakkene vil jeg og ha! De så jo søte ut bare pga pakningen, haha :D

  6. Tonje · mai 10, 2012

    Gratulerer med overstått Bacheloroppgave! :)

  7. Helene · mai 10, 2012

    Gratulerer! Husker den deilige følelsen! :)

    Den neglelakken er nydelig! :)

Legg igjen en kommentar

