114 spørsmål

Supermarie hadde denne på bloggen sin, og som den mesteren jeg er i prokastinasjon, måtte jeg jo bare kopiere den.

[1] Navn: Linn Marit
[2] Etternavn: Hermansen
[3] Kjønn: Female
[4] Født: 22 september 1988
[5] Høyde: 176 sånn ca. Tror jeg i alle fall.
[6] Hårfarge: Brunette
[7] Øyenfarge: I’m blue baby
[8] Stjernetegn: Jomfruen

Familie
[9] Mor’s navn: Inger Lisbeth
[10] Far’s navn: Ole Kristian
[11] Stefar’s navn: Sist jeg sjekket hadde jeg ikke noen stefar.
[12] Søskene mine: Liv Hege og John Emil (det er noe med familien vår og dobbeltnavn..)
[13] “Stesøsken”: -

Kjæledyr
[14] Katten min: Har ikke katt
[15] Hunden min: Besteforeldrene mine hadde hund da jeg var liten, han het Rasmus og var fin.
[16] Andre: Besteforeldrene mine hadde også en pappegøye som het Jacob.

Skole
[17] Skole nå: Southampton Solent University, men jeg er snart ferdig!
[18] Trives: Er litt lei..
[19] Favorittlærer: Will, han er kul.
[20] Verste lærer: Han jeg hadde i sports, media and culture. Han skjønte aldri det at jeg ikke kan snakke foran folk, og ville tvinge meg til å gjøre noe som ikke var obligatorisk…
[21] Favorittfag: At the moment kan jeg ikke si at jeg har noen favorittfag. I 2010 var det språkundervisning med Hans som var det kule. Nå har jeg liksom ingen fag lengre.
[22] Verste fag: Contemporary Sports Issues. HELDIGVIS sto jeg på alt av innleveringer og slikt. Det faget var døden!
[23] Beste minne: Fra året i England? I skolesammenheng? Det må bli turen til Spania. Meg og 26 fremmede gutter. Blir det bedre?
[24] Verste minne: Presentasjonen i Contemporary Sports Issues som gikk til h*******
[25] Flaueste minne: Kommer ikke på noe i farten når det kommer til skolen, men om man ser utenfor skolen har jeg mange!

Favoritter
[26] Tall: 7
[27] Sko: Hvite tøysko med fine blonder på.
[28] Tv-program: Once Upon a Time, The Big Bang Theory, Glee
[29] Sport: Innebandy og fotball! <3
[30] Frukt: Banan og melon
[31] Godis: Melkesjokolade
[32] Farge: Grønn
[33] Sesong: Høst tror jeg
[34] Høytid: Jul
[35] Type musikk: R.E.M., One Direction, Justin Bieber og MASSE MASSE annet.
[36] Ting på rommet mitt: Macen og sengen min <3
[37] Sted: Bergen
[38] Tv-kanal: TV2
[39] Favorittmat: Wok er godt
[40] Film: A Walk to Remember og Beauty and the Beast <3
[41] Eiendeler: Macbook Pro og Canon EOS 550D

Ville du….
[42] Hoppa i fallskjerm: Nei, jeg er redd for høyder.
[43] Svømme med delfiner: Kanskje.
[44] Stjele en venns kjæreste: Ikke om jeg så fikk betalt for det..
[45] Juge for mamma & pappa: Gjorde det nok sikkert da jeg var yngre, men nå vil jeg helst unngå akkurat det.
[46] Stjele: Nei
[47] Løpt fra politiet: Nei
[48] Rømt hjemmefra: Føler jeg er litt for gammel for akkurat det. Det var sånt jeg truet med da jeg var 13 :p

Har du noen gang
[49] Sagt hva du mener til noen: Ja
[50] Nakenbad ute: Nei
[51] Snøbad: Ja
[52] Stjelt: Jeg stjal et sukkertøy da jeg var 12 eller noe, og hadde dårlig samvittighet for det i mange år etterpå. Da jeg var 17 begynte jeg å jobbe på samme butikk, og da betalte jeg for sukkertøyet.
[53] Banka noen: Nei
[54] Kyssa ei jente: Ja
[55] Gitt penger til de fattige: Ja, hadde fadderbarn i Kenya. Angrer på at jeg måtte slutte med dette, men har man ikke penger så har man ikke penger..
[56] Kyssa en av bror din sine venner: Nei

Hva gjorde du
[57] Sist bursdag: Dro på TGI Fridays med housemates
[58] I går: Egentlig ingenting.
[59] Sist helg: Skolearbeid
[60] Sist jul: Var trist
[61] Sist nyttårsaften: Var fortsatt trist
[62] Sist påske: Familien besøkte meg her i Southampton, og vi dro til Isle of Wight, besøkte dyrehage, shoppet og hadde det hyggelig.
[63] Sist Valentine: Kino og pub med flotte jenter.

Det siste
[64] Du spiste: Oppvarmet lassagne
[65] Du drakk: Vann fra Nestle
[66] Du hadde/har på deg: Thights og singlett
[67] Du hørte på: The Wanted – Glad You Came <3
[68] Snakket med i tlf: Rebekka

Ja eller nei
[69] Kan du stå på ski: Nja
[70] Sier hva du mener: Som oftest ja
[71] Er foreldra dine skilt: Nei, de er ikke engang gift.
[72] Er du vegetarianer: Nei
[73] Liker du elger: Jeg vet ikke
[74] Elsker du is: Elsker er et stort ord. Jeg liker is.
[75] Fikk du noengang Babyborn: Ja, hun hadde rosa klær.
[76] Har du noengang klipt Barbiene dine: Ja, jeg trengte flere guttedukker.
[77] Liker du å reise med båt: Ja, båt er noe av det beste jeg vet!
[78] Liker du å reise med fly: Nei…
[79] Er sommer bedre enn vinter: Nja. Bedre fordi det er sol og varmt, dårligere på grunn av insekter.
[80] Er mora di fra Norge: Ja
[81] Er du høy: Ja
[82] Har du en bror/brødre: Jeg har en bror ja.
[83] Er du ALLTID glad: Nei, langt ifra.
[84] Bor du i by’n: Ja, jeg bor i Southampton.
[85] Ville du ha bodd i by’n: Ja
[86] Liker du mobbing: Nei…
[87] Liker Britney Spears: Njæ..
[88] Liker du gutter: Finnes det noe bedre????
[89] Har du noen gang vært i Syden: Jeg regner ikke kenyaturen min som sydentur, så nei.
[90] Er noen andre i slekta di fra et annet land: Nei.
[91] Deler du rom med noen: Nei
[92] Er du spesiell: Nope
[93] Er du barnslig: Utrolig barnslig!
[94] Er du kveldstrøtt: Det er på kvelden jeg som regel er mest opplagt
[95] Er du ALLTID kald på henda: Nei
[96] Liker du massasje: Ja!
[97] Liker søtt godteri: Ja
[98] Liker du surt godteri: Nja.. Haribo har en type surt godis som jeg liker, men det er til en viss grad.
[99] Elsker du å gå i nattbukse hele dagen:  Hvem gjør ikke det?

Privat
[100] Har du kjæreste: Nei
[101] Er du forelska: Denne er for komplisert til å forklare..
[102] Hvem elsker du akkurat nå: Venner og familie
[103] Har du noen gang vært forelska: Ja…
[104] Hvor mange har knust hjerte ditt: Det er noen det..
[105] Hvordan skal din kjæreste være: Han skal være glad i meg som jeg er, han skal være snill, morsom, han skal ikke være klengete (den delen tror jeg nemlig personligheten min tar seg av selv..), han skal være stolt av meg, han skal bry seg, og han skal være ærlig.
[106] Utseendet eller personlighet først: Utseendet er jo dessverre det første man merker, men personligheten betyr mest.
[107] Røyker du: Nei
[108] Snuser du: Nei
[109] Er du bifil: Nei
[110] Har du noen gang kyssa ei jente: Ja
[111] Har du noen gang blitt dumpa: Nja
[112] Har du noen gang dumpa noen: Nei
[113] Har du piercing: Jeg har hull i ørene
[114] Har du tatovering: Nei det hadde jeg aldri klart. Jeg eier ikke smerteterskel!

2 tanker om “114 spørsmål

Legg igjen en kommentar

