Oppsummering: April

April kom og gikk, og jeg er en måned nærmere sommerferie.

På starten av måneden delte jeg litt bilder fra Isle of Wight med dere. Jeg hadde fortsatt familien på besøk, og alt var flott!

Jeg dro sammen med pappa, bror og søster til Marwell Zoo, og det var fantastisk. Det var så mange søte og fine dyr!

Jeg var litt bummed out, og hadde et behov for å skrive på engelsk. Jeg fortalte dere om skuffelsen over ikke å ha fått oppleve de eventyrene jeg drømte om da jeg dro ned hit.

Jeg fortsatte miniserien om England, og delte mine tanker om både mat og drikkekultur med dere.

Jeg fortalte dere litt om hvorfor Bergen betyr så mye for meg, og at jeg håper på å flytte tilbake dit til høsten.

Jeg var en snartur på tivoli.

Jeg tenkte tanker jeg ikke burde tenke, og jeg savnet ting som en gang var.

Jeg kjøpte meg litt sommerklær, og forelsket meg veldig i de.

Og så dere! Så dro Veronica og jeg til London for å besøke Harry Potters magiske verden! Det var uten tvil et av de største høydepunktene denne måneden!

Jeg fortalte dere om forholdet mitt til Harry Potter, og at jeg hadde en liten crush på Draco Malfoy.

Så fortalte jeg dere små historier om sjekketriks, nordmenn og ikke minst skadedyr.

Jeg tenkte på kjærligheten til mitt eget land. Norge <3

Jeg tilbragte tid på biblioteket, og følte meg egentlig ganske flink. Likevel har jeg hatt masse arbeid, og selv om jeg har levert en oppgave allerede, har jeg ennå mye igjen å gjøre.

Jeg var sliten, og er det vel egentlig fortsatt.

Jeg var stresset av alt skolearbeidet mitt, men midt oppi det hele tenkte jeg mye på det som en gang var.

Og på slutten av måneden ble det ikke mye blogging. Ganske enkelt fordi jeg ikke hadde tid. Har vel egentlig fortsatt ikke det, men det får så være.

Hvis noen skulle ønske å skrive 5500 ord for meg, så be my guest!

3 tanker om “Oppsummering: April

  1. Du er så flink til å lage slike oppsummeringer som dette :) Skulle gjort det eg også… da hadde det blitt mye lettere å lage en oppsummering for hele året når det skal gjøres. Kom igjen, snuppa, du klarer å bli ferdig med oppgaven din! Hadde eg vært god i engelsk så kunne eg vurdert å hjelpe deg… men nei, du ville nok fått strykkarakter med mine kunnskaper :p

Legg igjen en kommentar

