Om å drømme

Jeg drømmer.

Jeg drømmer, selv om jeg egentlig burde skrive for harde livet. Men ordene kommer liksom ikke til meg, og derfor drømmer jeg.

Jeg drømmer om hvordan jeg ønsker at livet mitt skal være, hvordan jeg vil at livet mitt skal bli.

Jeg drømmer om å flytte til Bergen, kjøpe meg leilighet, spille innebandy og leve livet.

Jeg drømmer om å endelig vite hva jeg vil. Vite hva jeg faktisk ønsker å jobbe med, hvilken vei jeg ønsker å ta. Jeg vet jeg vil jobbe med noe som innebærer skriving, masse skriving. Jeg vet bare ikke hvilken form denne skrivingen skal komme i.

Jeg er glad i å skrive. Følelsen av å se ordene flyte fint framfor meg er noe jeg synes er ganske fantastisk. Faktisk noe av det beste i verden.

Jeg er glad i tanken på å være helt selvstendig, det er bare ikke like lett hele tiden.

Jeg er glad i Bergen, jeg er glad i innebandy, og jeg elsker vennene mine.

Om jeg ikke blir å studere til høsten, så vil jeg uansett ta turen til Bergen. Jeg vil finne meg et fint sted å bo der, en jobb jeg kan trives i, også vil jeg finne alle de fine vennene mine for å fortelle hvor mye jeg har savnet dem.

6 comments

  1. Elizabeth Michelle · mai 2, 2012

    Det er fint å drømme <3

    • Linn · mai 2, 2012

      Det er det definitivt! :D

  2. linnjones · mai 2, 2012

    Bare å komme til Bergen! :D

    • Linn · mai 2, 2012

      Håper virkelig på at det er der jeg ender opp :D

  3. Marie ☀ (@marieb92) · mai 2, 2012

    En ting skal du vite, du er IKKE alene om å ikke vite hva du skal bli! Er så usikker selv, men jeg er helt sikker på at det kommer med tiden! :) Har skikkelig lyst til å ta et eller flere år i Bergen, uansett hva det er, bare for å komme litt nærmere den byen, jeg ELSKEr Bergen! Bare å ha muligheten til å gå opp til Fløien (eller hva den heter, haha) og se utover den fantastiske byen .. Åh :) Skjønner godt at du vil til Bergen!

  4. Desiree · mai 2, 2012

    Det er godt å ha drømmer! Og jeg drømmer enda om hva jeg skal bli når jeg blir stor, så du skal ikke fortvile over at lille du ikke vet det enda ;))) Men jeg tror du har endel ting klart jeg, Bergen, Innebandy og skriving. Høres ut som en god plan! Ikke fortvil over at du ikke har svarene på alt med det samme, du er ung og de vil komme til deg med tiden. Ta tiden til hjelp. Året der borte er nok ikke bare bortkastet og koster masse penger, du er erfaringer rikere både på godt og vondt. Vil også se flott ut på CVen din ;))

    Og søte du, den kjærligheten vil komme til deg også, antagelig når du minst av alt venter det :)) Bare synd at veien iblant skal være så lang og kronglete, men er vel en årsak til det også antar jeg ;)

    Lykke til med oppgaven din/eksamene, tror du klarer det utmerket!

    Stor klem fra meg :)

Legg igjen en kommentar

