Stress

Jeg mangler mange tusen ord før jeg endelig kan si at jeg er klar for levering.

Jeg mangler også en hel haug med bilder, men de tenker jeg litt mindre på enn bacheloroppgaven min. Det viktigste er nemlig at den blir levert i tide, og at den ser bra ut.

Som dere kanskje forstår, så har jeg en del å gjøre. Jeg kommer altså ikke til å legge noen som helst prioritering på å oppdatere bloggen før slutten av neste uke en gang.

Det kan selvfølgelig være at det kommer noen innlegg, men som sagt er det ikke førsteprioritet.

Edit: Fikk nettopp mail av læreren min. Bacheloroppgaven er utsatt en uke, for de mente det ikke var rettferdig at vi som hadde valgt major project, ikke skulle få samme innleveringsfrist som de med dissertations. Dermed er jeg LITT mindre stresset.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Stress

  1. Tonje sier:

    Jeg skjønner deg veldig godt! Lykke til med oppgaven :)

  2. lykke til! du får gi jernet nå den siste innspurten og så kan du slappe av når oppgaven er levert! :)

  3. Masse lykke til! Du klarer dette vet du :D

  4. Linn sier:

    Takk dere to! :)

  5. Lene Christin sier:

    Flott med en uke utsetting, lykke til, dette klarer du :)

  6. Linn Jones sier:

    lykke til! :D går nok strålende dette du! :)

Legg igjen en kommentar

