Trötthet är en subjektiv upplevelse av energilöshet, kraftlöshet eller orkeslöshet

For tiden er jeg utrolig sliten.

Ikke i den forstand at jeg er fysisk sliten. Det er nok mer psykisk.

Jeg er lei av å ikke skjønne hva jeg holder på med, av å ikke klare å gjøre det jeg skal, og av å føle meg fortapt og egentlig litt ensom på et vis. Jeg føler jeg går rundt her og ikke passer inn.

Jeg er så utrolig nær å bare gi opp alt og flytte hjem. Jeg likte kanskje aldri barndommen og ungdomsårene mine, men jeg gikk i alle fall ikke rundt og følte at jeg var for dum til å lykkes. Jeg føler jeg skuffer alle akkurat nå. Jeg skulle aldri ha flyttet til England. Det eneste jeg har fått utav det er et massivt studielån og en enorm psykisk knekk.

Jeg skulle ønske jeg var fire år igjen. For på den tiden var mine største bekymringer hvilken barbiedukke jeg ville leke med, og hva hun skulle ha på seg..

 

2 comments

  1. Elizabeth Michelle · april 23, 2012

    Huff…. blir helt trist av å lese innlegg som dette! Vil at du skal ha det bra <3

  2. Camilla Lorentsen · april 23, 2012

    Slutt å tull da, her er alt rævva hvertfall. I promise! ;)

Legg igjen en kommentar

