School of Rock

Eventuelt bare school of boredom akkurat nå.

Dro rumpa mi ut av sengen klokken kvart på 8 (!!!!) i dag tidlig, og det kjennes på energinivået nå kan man si.

Har allerede vært på biblioteket i tre timer, og jeg har ikke fått gjort noe som helst produktivt. Jeg har gått gjennom hele lista på bloglovin, og jeg har drukket tre slurker vann. Det er vel ca det eneste.. Sitter heldigvis ikke her alene da. Har selskap av Rebekka, Anna, Torun og Viktoria. Hadde nok aldri fått et sånt innfall at jeg hadde dratt hit alene på en lørdag for å si det sånn…

Det verste er egentlig å se ut av vinduet. Det har vært strålende sol ute fra jeg sto opp, og det ser ut til at det begynner å skye til nå. Med min flaks høljer det vel ned når vi endelig skal gå herfra.

Så fint var det da vi gikk hit liksom!

Det var så mange mennesker her, at Rebekka valgte å sette seg langt unna oss andre.

Legg igjen en kommentar

