The day begins at Hogwarts with breakfast in the Great Hall.

Etter mye om og men, har jeg nå endelig funnet noen bilder som er brukbare. 

Nå håper jeg bare at bildelinkene fungerer, for jeg har ikke tålmodighet til å laste opp bildene på bloggen akkurat nå.

Det var noen av bildene. De av dere som har tilgang til bildene mine på Facebook, kan finne en hel del flere bilder der om dere vil se.

Ellers planlegger jeg et innlegg om hva Harry Potter betyr og har betydd for meg. Jeg føler på en måte at denne turen her ble en fin avslutning på eventyret.

4 tanker om “The day begins at Hogwarts with breakfast in the Great Hall.

  1. Nå skal jeg være litt gledesdreper og si at jeg ikke skjønner hva som er så kult med det, men så slår tanken meg at: det er jo faktisk veldig gøy og kult om man er veldig fan av det! :D Jeg hadde sikkert vært i ekstase hvis jeg hadde vært på settet til Glee, Desperate Housewives eller Grey’s Anatomy liksom ;) Så det er jo ganske kult :D Høres ut som at du koste deg hvertfall! Sånn ellers synes jeg Noldus er DRITskummel :(

Legg igjen en kommentar

