In the United Kingdom, many larger towns host travelling fairs at specific times of the year

I dag tok jeg meg en liten spasertur opp til parken, og jeg må si at det var godt å få vært litt ute i det lille solsinnet som finnes her i Soton for tiden.

I parken var det tivoli! 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til In the United Kingdom, many larger towns host travelling fairs at specific times of the year

  1. linnjones sier:

    Så kos! :D Tivoli er kjekt! Er i Nygårdsparken for tiden. Ser ut litt som Winter Wonderland som er i Hyde Park i London :)

  2. Alltid koselig med en liten vandretur for å kikke :) Nå fikk eg lyst på sukkerspinn…. sukk!

Legg igjen en kommentar

