Vi besøkte Isle of Wight

Gårdagen var lang, slitsom, men utrolig flott!

Vi hadde personlige sjåfører som faktisk kjørte oss rundt hele øya, som ikke var større enn 384 kvadratkilometer liksom. Fikk sett utrolig masse, og hele turen var rett og slett en fantastisk opplevelse. 

Dessverre var det ganske tåkete på øya, selv om det var flott solskinn og varmt. Det var liksom flott der man sto, men på avstand så det ut som om alt var dekket i tåke.

Jeg klarte å gjøre en fatal feil i dag tidlig da jeg skulle legge bildene inn på datamaskinen. Den hadde bare kopiert noen få bilder over, også avsluttet den og hevdet den var ferdig. Jeg sjekket ikke at alt faktisk var der, jeg bare slettet alt fra minnekortet… Etter mye frustrasjon og sinne, lastet jeg ned et program fra internett, og det klarte heldigvis å gjenopprette mye, men ikke alt. Så jeg skal få gått gjennom bildene etter hvert, også skal jeg dele litt med dere.

I dag har vi egentlig bare vært rundt i Southampton og vært litt late. Alle er slitne etter gårdagen, så vi tok alt litt med ro. God middag på Bella Italia, halvparten av oss sovnet i sengen på hotellrommet til mamma og pappa, pizza og film på kvelden. Alt i alt en lite produktiv, men utrolig koselig dag.

I morgen bærer det til Marvell Wildlife for å se på flotte og spennende dyrearter. Jeg gleder meg!

3 tanker om “Vi besøkte Isle of Wight

    • Hehe, fantastisk flink nerd til tider jeg ;) Tror jeg har reddet det meste som var av Jpeg filer, men alt som var i RAW er borte.. Sykt frustrerende!

Legg igjen en kommentar

