Familiebesøk

Dagen i dag har vært flott!

Spiste tidlig frokost sammen med lillebror og lillesøster som er så heldige å få bo hos meg mens de er her i England. Og vi dro etter hvert for å treffe mamma og pappa, også dro vi på shopping.

Etter en lang dag med mange skritt, tunge poser og varm sol (det er sommertemperaturer her folkens!), dro vi på restaurant. Jeg husker dessverre ikke hva den het, men de hadde verdens beste biff der!

Jeg hadde forresten også asparges med aioli til.

Dette ble et utrolig random innlegg, men jeg tenkte bare å gi dere et lite livstegn. I morgen drar vi til Isle of Wight, og jeg håper på å få tatt noen fantastiske bilder som jeg kan vise dere.

Ha en fin helg alle sammen! <3

5 tanker om “Familiebesøk

  1. Så herlig at du har fått familien din over! Det kan jeg tenke meg gjør godt! Morsomt at dere skal til Isle of Wight! Der har vi også vært! ex svigerbroren til gubbelure er derfra, og hadde familie der, forhåpentligvis enda ;) Vi dro utover og ridde på hester vi :) Og jeg kan love deg at det kjentes i maaaange dager etterpå!

    Ønsker deg en utrolig flott påske, Linn! Vi drar på hytta om en liten time og blir til over påske!

    Klem fra nord :)

    • Koser meg masse! Godt å se familien :)
      Har nok ikke shoppet noe. Føler jeg må spare litt penger, skal jo tross alt betale husleie fram til juli ;p

Legg igjen en kommentar

