Lørdag kveld

Hvor mye av alt jeg har på listen min tror dere jeg har fått gjort til nå? 

Hardly anything.. Jeg våknet ikke av alarmen, så det ble en litt senere start på dagen enn jeg planla, og dermed mistet jeg ganske mye av tiden jeg hadde til rådighet.

Ikke ble det bursdagsfeiring på meg heller. Linsene mine ga meg hodepine utav en annen verden, og ikke engang søvn hjalp..

Det var varmt og fint i parken, så jeg slo sammen lunchen med bok, musikk og kikking på gutter i bar overkropp.

Dermed ser listen slik ut:

Dette  jeg gjøre:

  • Gå på butikken (Jeg er litt tom for mat..)
  • Vaske klær
  • Skolearbeid
  • Rydde og se hva som skal sendes hjem med familien når de kommer hit om noen dager
  • Vaske

Dette VIL jeg gjøre:

  • Se fotballkamper på TV (Fem faktisk!) (Her gikk jeg glipp av to i dag, og jeg kommer nok neppe til å se tre stk i morgen, så det blir sannsynligvis bare RBK – Brann jeg skal se)
  • Gå tur i parken
  • Lese videre i bøkene mine (Jeg har startet på tre forskjellige, er kanskje på tide å fulføre noen? En av de er faktisk Bibelen. Jeg har satt meg som mål å lese hele, selv om jeg ikke anser meg selv som religiøs)
  • Foto foto foto!
  • Klippe i gamle Cosmo magasiner, og for den saks skyld lese ferdig de jeg ikke har lest ennå.
  • Skrive ferdig minst én av de sikkert 100 tekstene jeg har startet på.
  • Starte på en novelle/minibok?
  • Se i alle fall tre episoder av Friends
  • Høre på musikk, danse foran speilet, synge høyt og eksprimentere med sminke og løsvipper!
  • Drømme meg bort i bilder av kjekke fotballspillere/skuespillere/musikere. Visste dere at jeg er ekstremt flink til å dagdrømme? Jeg kan drømme et helt skuespill nesten uten at det krever veldig mye av hverken meg eller fantasien min!
  • Pynte neglene mine ekstra fint
Forresten, det at noe er strøket over betyr ikke at det er helt borte fra listen. Jeg klarte å glemme å kjøpe pålegg og melk på butikken, og det er jeg nå tom for, og om været er fint i morgen og så frister nok en tur i parken da og. For ikke å glemme Friends!
One comment

  1. Elizabeth Michelle · mars 25, 2012

    Haha, du er bare så søt du :D

Legg igjen en kommentar

