Plans plans plans…

Herlighet jeg har mye jeg skal få unnagjort i helgen, også har jeg mye jeg vil få unnagjort også! 

Dette jeg gjøre:

  • Gå på butikken (Jeg er litt tom for mat..)
  • Vaske klær
  • Skolearbeid
  • Rydde og se hva som skal sendes hjem med familien når de kommer hit om noen dager
  • Vaske

Dette VIL jeg gjøre:

  •  Se fotballkamper på TV (Fem faktisk!)
  • Gå tur i parken
  • Lese videre i bøkene mine (Jeg har startet på tre forskjellige, er kanskje på tide å fulføre noen? En av de er faktisk Bibelen. Jeg har satt meg som mål å lese hele, selv om jeg ikke anser meg selv som religiøs)
  • Foto foto foto!
  • Klippe i gamle Cosmo magasiner, og for den saks skyld lese ferdig de jeg ikke har lest ennå.
  • Skrive ferdig minst én av de sikkert 100 tekstene jeg har startet på.
  • Starte på en novelle/minibok?
  • Se i alle fall tre episoder av Friends
  • Høre på musikk, danse foran speilet, synge høyt og eksprimentere med sminke og løsvipper!
  • Drømme meg bort i bilder av kjekke fotballspillere/skuespillere/musikere. Visste dere at jeg er ekstremt flink til å dagdrømme? Jeg kan drømme et helt skuespill nesten uten at det krever veldig mye av hverken meg eller fantasien min!
  • Pynte neglene mine ekstra fint

Ja, også er jeg invitert i bursdag i morgen! Charlotte var så søt at hun inviterte meg da vi feiret St. Patricks day hos henne sist helg. Nå må jeg bare klare å overbevise meg selv om at jeg takler å tilbringe en kveld med en hel haug mennesker jeg ikke kjenner. Jeg er nemlig ganske feig av meg. Det er liksom helt greit å treffe fremmede mennesker så lenge jeg har en «sikkerhet» med meg, slik som jeg hadde Rebekka sist helg.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Plans plans plans…

  1. Marie sier:

    Håper du får gjort noe av det du vil gjøre, i tillegg til det du må da :) Jeg har så lyst til å dra til Oslo i morgen og ta bilder av folk og været, har ingen å dra med, så får dra alene da, men er jo litt koselig noen ganger det også :)

    • Linn sier:

      Det håper jeg og :)
      Det blir så koselig som man selv gjør det. Nå skal jeg være alene i Southampton nesten hele tiden fram til påskeferien er over, så jeg skal nok gå mye rundt alene og ta bilder av folk og fe ;p

  2. Lene Christin sier:

    Mye ting å gjøre skjønner jeg ;) Jeg er også slik at jeg kan dagdrømme en hel film i hodet mitt uten problem :p Hører jeg en sang, ser jeg for meg hvordan musikkvideoen skulle vært.

  3. Eg har også lyst til å lese bibelen, bare for å ha gjort det. Er ikke religiøs eg heller… lastet faktisk bibelen ned som en app på iphonen min :p Så kan jo lese den når eg vil egentlig, men er så mye annet eg vil gjøre først :p Håper du får gjort det du MÅ og det du VIL denne helgen ;) <3

    • Linn sier:

      Hehe, ja har tenkt på å lese den i flere år faktisk. Måtte bare en engelsk bibel fra Jehovas Vitne til før jeg faktisk kom i gang ;p
      Det håper jeg og ;) <3

Legg igjen en kommentar

