This or that?

Søte Anne hadde et This or That innlegg på bloggen sin for ikke altfor lenge siden, og jeg tenkte at dette måtte da være gøy. Derfor har dere min liste her:

MAKEUP:

Blush or Bronzer? – Blush. Bruker nesten aldri bronzer.
Lip Gloss or Lipstick? – Lip gloss tror jeg.
Eye Liner or Mascara? – Jeg fungerer ikke uten mascara…
Foundation or Concealer? – Concealer
Neutral or Color Eye Shadow? – Jeg går vel egentlig nesten alltid for nøytrale farger.
Pressed or Loose Eye Shadows? – Pressed, så slipper jeg alt sølet.
Brushes or Sponges? – Koster. Bruker aldri svamp.

NAILS:
OPI or China Glaze? – OPI tror jeg. Har bare en fra hvert av merkene..
Long or Short? – Noe midt i mellom?
Acrylic or Natural? – Naturlig er vel det beste. Har aldri prøvd akrylnegler.
Brights or Darks? – Liker det lyst og fint!
Flower or No Flower? – Blomster er kjempefint på andre, jeg får dessverre aldri til slike fancy ting..

BODY:
Perfume or Body Spray? – Parfyme
Lotion or Body Butter? – Body butter fra The Body shop <3
Body Wash or Soap? – Body wash
Lush or Other Bath Company? – Vet ikke
 FASHION: 

Jeans or Sweat Pants? – Vel, jeg bruker aldri jeans, men jeg foretrekker thights framfor joggebukser..
Long Sleeve of Short? – Short sleeve
Dresses or Skirts? – Kjoler <3
Stripes or Plaid? – Plaid
Flip Flops or Sandals? – Ingen av delene?
Scarves or Hats? – Skjerf
Studs or Dangly Earrings? – Studs, men dangly er fint også.
Necklaces or Bracelets? – Smykker, helst litt lange
Heels or Flats? – Flats
Cowboy Boots or Riding Boots? – Ingen av delene?
Jacket or Hoodie? – Hoodie
Forever 21 or Charlotte Russe? – Forever 21.
Abercombie or Hollister? – Aldri vært innom Abercrombie. Så da sier jeg Hollister kun fordi butikken lukter så godt.
Saks 5th or Nordstrom? – Vet ikke.

HAIR:
Curly or Straight? – Glatt
Bun or Ponytail? – Ponytail
Bobby Pins or Butterfly Clips? – Ingen av delene. Bruker nesten aldri noen av delene.
Hair Spray or Gel? – Spray.
Long or Short? – Langt
Light or Dark? – Noe midt i mellom
Side Sweep Bangs or Full Bangs? – Har alltid hatt lyst på pannelugg, men håret mitt har for mye krøller…
Up or Down? – Up

Legg igjen en kommentar

