Spain, day one

Lovet å fortelle dere om turen min til Spania, så jeg legger like så godt ut hele dagboken jeg skrev. Sannsynligvis med et par små detaljendringer, men det er kun for at guttene ikke skal kunne forstå alt jeg har skrevet om de skulle finne på å putte teksten inn i Google Translate.

Tok forresten ikke så veldig mange bilder første dagen, og de få jeg tok var ikke av høy kvalitet. Derfor blir det så som så med bilder i dette innlegget. 

02.03.2012

Dagen har vært utrolig lang.. Tok taxi hjemmefra kvart på 3, og satte meg for å vente i et trappetrinn utenfor Solent University. Etter hvert kom alle de 26 guttene og de to lærerne som skulle være med, og vi kunne sette oss inn i en god og varm buss.

Ettersom jeg sjeldent og aldri får sove når jeg reiser, endte det med at jeg sov noen ganske få minutter på bussen. Resten av tiden gikk til musikklytting og venting.

Da vi var vel innsjekket på Gatwick gikk jeg og vandret litt rundt mens jeg ventet på at flyet skulle gå. Kjøpte forresten MAC Fuchsia Fix Lip Tint i TaxFree-en. Spiste frokost, så en fin gutt, gikk til gaten.. Lite begivenhetsrikt opphold på Gatwick med andre ord.

Easy Jet har «free seating», dermed skjønte jeg egentlig aldri hvorfor Luke (?) satte seg i midtsetet ved siden av meg i stedet for ytterst. Det ville da vel vært mer behagelig for både han og meg om vi hadde et tomt sete mellom oss? Men for all del, kanskje midtsetet hans er favorittsetet hans? 

Landet i Madrid rundt klokken 11, og tok buss til Hostal Nuria. Jeg fikk mitt eget rom, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg har to senger, dusj, vask, speil og TV. Ikke ille altså. Eneste som mangler er toalett, men jeg kan leve med at det er felles. Heldigvis et til guttene og et til meg, selv om jeg regner med at de kommer til å bruke begge to.

Etter at vi hadde lagt fra oss bagasjen gikk jeg og noen av guttene ut for å spise litt. Jeg har virkelig ingen anelse om hva de heter, men han ene er totally a babe! Og ja, det er en god ting. 

Etter lunch bar det til Real Madrid TV, hvor vi fikk omvisning av en kjekk spanjol. Studioet var utrolig stort, og jeg må si jeg ble en smule betatt av sminkerommet. Lett at jeg vil ha et sånt et! 

Så bar det tilbake til sentrum igjen klokken 6, og selv om jeg egentlig var veldig sulten, tenkte jeg at jeg skulle sove en times tid. Fail! Jeg våknet klokken 2.. (Reisetryne..)

Dagen etter fikk jeg vite at både noen av guttene og lærerne mine hadde banket på døren for å høre om jeg ville være med ut og spise litt. Jeg har overhørt både vekkerklokken, bankingen og støyet fra gaten..

Legg igjen en kommentar

