Fotd: 28 Februar 2012

Skal på skolen klokken fire, og jeg har ikke veldig lyst til å gå.

Jeg vil mye heller ligge i sengen og se serier, eller gå en lang tur i parken mens det fortsatt er dagslys ute..

Fikk prøver på MAC Blacktrack Fluidline, MAC Painterly Paint Pot og MAC Fuchsia Fix Tinted Lip i posten i dag, så da er det jo en selvfølge at jeg måtte prøve alle tre med en gang.

Og jeg må si, jeg elsker alle tre produktene! Så om noen skulle føle seg veldig generøse, så er det bare å kjøpe meg gaver altså. Det blir bare ca 400 kroner om man handler fra MAC Cosmetics UK.

I have uni at 4, and I really don’t want to go.. I would much rather just stay in bed and watch series, or take a long walk in the park.
I got some product samples from MAC Cosmetics in the mail today, and I loved all of them. 

5 thoughts on “Fotd: 28 Februar 2012

  1. Leppefargen var virkelig nydelig til deg! Du har så pene lepper, så du skal bare kjøre på med farger :D Har painterly og blacktrack selv, bruker de hver gang jeg sminker meg :)

Legg igjen en kommentar

