Top coat

Hei søte leserne!

Milani 3D Holgraphic i fargen Hi-Res med Seche Vite Dry Fast Top Coat

Jeg fant nettopp ut at jeg snart er tom for top coat, og jeg tenkte at dette kan jo være en fin anledning til å eventuelt prøve noe nytt. En del av dere er jo faktisk glad i neglelakk, så dere har sikkert en hel del erfaring på området.

Derfor lurer jeg; Hvilken top coat er din favoritt, og hvorfor?

Per dags dato bruker jeg Seche Vite og er egentlig greit fornøyd med den. Men om det finnes noe der ute som er bedre, så har jeg jo ikke noe mot å prøve noe nytt.

Og når det kommer til neglelakk; Join konkurransen min! Neglelakkene i premien er fiiiine! 

Også må dere ikke glemme spørsmålsrunden jeg har gående.

I’m almost out of top coat, and I need a new one. As for today I use Seche Vite Dry Fast, but I’m thinking of trying something new. What is your favorite? 

2 thoughts on “Top coat

  1. Det er ikke så lenge siden eg ble venn med SV topcoaten, men har i grunn ikke funnet noen som er bedre. Har en fra China Glaze, men den lukter vell så ille som SV. Vet ikke om den inneholder de skumle stoffene som SV gjør heller faktisk… men ja… vanskelig å si. De fleste neglelakkbloggerne sverger til SV :)

    Neglelakken du har på deg på bildet (Milani <3) er nydelig :D Digger de holografiske lakkene dems :D

  2. Seche superfast drying top coat :) Like god som seche vite, men SV gjør tuppene hvite etter at jeg tar den på, at lakk forsvinner der med en gang.. det gjør det ikke med den fra seche :)

Legg igjen en kommentar

