Pakker i posten, oh happy day!

I dag kom pakken(e), som faktisk har ligget på postkontoret siden fredag, endelig hjem til meg.

Dere skjønner at her i landet henter vi ikke pakkene selv, de kommer på døren med de. Problemet er bare at om du ikke er her for å si hei når postmannen er her, så får du en lapp. Den lappen ber deg enten hente pakken på postkontoret(som jeg ennå ikke vet hvor er..) eller å logge deg inn på Royal Mail sine sider for redelivery.

Jeg logget meg inn fredag ettermiddag, og da ga de meg beskjed om at det tidligste jeg kunne få pakken var tirsdag. Men ettersom jeg liksom skulle være opptatt i går, valgte jeg altså onsdag. Noe som igrunn er ganske latterlig til å begynne med. Hva er poenget med at jeg må vente 48 timer før jeg eventuelt kan hente pakken på postkontoret liksom?

Uansett fikk jeg nå pakken, eller pakkene som det så fint heter. Det var nemlig fire pakker festet sammen til en stor, og innholdet dere. Innholdet var fantastisk!

Noen små nødvendigheter. Forrådet mitt er snart tomt, så da var det på tide med et lite påfyll. Hva jeg har tenkt med når jeg bestilte fuktmasken vet jeg ikke. Jeg bestiller heller de største størelsene for å få mest valuta for pengene, men her var det en liten tube som dukket opp.

Men det fineste av alt, det var denne skjønnheten!

Jeg bestemte meg nemlig allerede i desember for at jeg skulle kjøpe rettetang fra ghd nå i januar. Jeg får alltid litt penger i julegave, og vanligvis går ikke disse til noe spesielt fornuftig. Derfor tenkte jeg at i år får jeg gjøre noe smart, og investere i noe jeg trenger. Glattetangen min hjemme er god den, men den begynner å dra på årene. Dette er altså min nye bestevenn, og dere kan jo gjette på hvem som skal glatte håret senere i dag!Så nå har jeg nesten en oppmuntring til å gjøre skolearbeidet mitt. Eventuelt ikke gjøre det? 

 

6 thoughts on “Pakker i posten, oh happy day!

  1. Så gøy! :D Kompliserte greier altså! Hadde du ikke tracking?

    Jeg tenker å gå løs på Amazoon og litt sånn når jeg drar til London, og de sender via Roayl Mail. Og jeg kan vel få lapp sendt til hotellet, for deretter å hente på postkontoreT? :)

  2. Så heldig! Gleder meg til jeg får mine pakker i posten! :D

    Sv: Ja, du må absolutt skaffe deg Painterly Paint Pot! Bruker den HVER dag som øyeskyggebase, skyggen sitter utrolig bra gjennom hele dagen, fargen kommer bedre frem + at den ikke striper seg. Og så er det så greit at den gir litt farge på øyelokket, så den dekker over små blodårer og slikt som man naturlig har på øyelokkene :-) Er så glad i den, den er VELDIG drøy i bruk, nå koster den 175,- (i Norge) (kostet 160,- da jeg kjøpte den, er sikkert 3 år siden ..), så den er sikkert enda billigere i England/på nett ;-)

Legg igjen en kommentar

