Oppsummering: Desember

Jeg lovet å forsøke meg på å faktisk ha disse oppdateringene månedtlig, så jeg får vel prøve å få det til også.

Desember har vært en lang måned. Vanligvis er det lang ventetid på grunn av jul og gaver, denne gangen var det en lang måned på grunn av mengden skolearbeid som måtte unnagjøres.

4 desember fikk jeg en etterlengtet telefon hjemmefra. Mormor hadde bestemt seg at nok fikk være nok, nå trengte vi å høre hverandres stemmer.

Jeg begynte et nytt og klarere kapittel i livet mitt. Livet med briller.

10 desember viste jeg dere endelig favorittskoene mine.

Endelig fikk jeg besøk av verdens fineste og beste Karen igjen, og det ble feiret med en all-nighter og skolearbeid.

Så gjorde jeg en stor tabbe, og gikk til frisøren.. Jeg har fortsatt ikke klart å venne meg til hvor kort håret mitt har blitt.

De siste ukene før jul var veldig preget av skolearbeid, og jeg tilbragte mye tid med radiogruppen min. 

Takket være gode venner, fikk jeg endelig reist hjem til Hammerfest, familie og gode venner. Der fikk jeg endelig spise pappas hjemmebakte brød, jeg kunne drikke vann fra springen, og norskprodusert pålegg ble betraktet som en luksus jeg bare kunne drømme om i England.

Til tross for at jeg var hjemme og hadde tatt «ferie», hadde jeg skolearbeidet med meg. Burde vel egentlig jobbe med oppgavene mine nå også.. 

Jeg lekte meg litt med sminke, fikk pakke i posten, og kjøpte overprisede kontaktlinser.

Så fikk jeg beskjed om at bestefar hadde hatt hjerteinfarkt og lå på sykehuset, og julen ble liksom ikke helt det jeg hadde sett for meg før jeg dro fra England.

Bestefar gikk bort den 27 desember, og jeg sørger fortsatt. 6 januar er det begravelse, og jeg vet at det kommer til å bli tungt. 

Man kan si at måneden startet veldig bra, men slutten ble tung å bære.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Oppsummering: Desember

  1. Vet ikke helt hva eg skal skrive.. men ville skrive noe likevel. Tenker på deg! <3

  2. Sender over en stor klem til deg <3 :)

Legg igjen en kommentar

