Who is this?

Har irritert meg lenge over at jeg ikke vet hvem denne mannen er:

Så da håper jeg at en av dere fine blogglesere skal vite det. Jeg må nemlig finne det ut, for vi skal gifte oss. Han bare vet det ikke ennå.

Forresten planlegger jeg nyttårskonkurranse på bloggen, det blir vel gøy? 

Who is this guy? The fact that I don’t know has been bugging me for weeks.. I’m planning on throwing a contest around new years, what do you think about that?

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Who is this?

  1. Har ikke peiling.. aldri sett før :p Jaa, det blir gøy :D

Legg igjen en kommentar

