Utsettelser, utsettelser og utsettelser..

Innen fredag skal jeg ha skrevet ferdig to oppgaver, jeg skal ha produsert fem eller seks radiosaker, og jeg skal ha fulført en eksamen.. 

Needles to say, jeg har ikke gjort mye de siste tre dagene.. 300 ord av den ene oppgaven, og that’s it. Jeg prøver virkelig, men jeg finner ikke motivasjonen.. Så nå tenker jeg at for å finne viljestyrken til å skrive, så skriver jeg her på bloggen at målet er å bli ferdig med den ene oppgaven som er på 2000 ord iløpet av kvelden.

Ønsk meg lykke til da dere!

By friday, I have a whole lot of things to do. Radio, essays and exams.. Oh the joy! I haven’t done to much the last couple of days, so now I’m hoping that by telling you guys that I want to finish one of my essays tonight, I might actually do that.

Wish me luck!

3 tanker om “Utsettelser, utsettelser og utsettelser..

Legg igjen en kommentar

