Julestemning

Jeg finner det utrolig vanskelig å lete fram julestemningen i år.

Ikke er det vinter i dette landet, ikke er huset pyntet, og ikke er jeg med på juleforberedelser.

Pepperkakehus fra 2010.

For å gjøre det enda bedre, så har jeg jo tross alt 4000 oppgaver som henger over skuldrene mine og sier god jul.

Så det er altså en grunn til at jeg gleder meg så enormt til å komme hjem. Da skal det bli julestemning og juleglede for alle pengene!

Ble vekket av en telefon helt fra Hammerfest i dag. Det var mormor som hadde bestemt seg for at nå var det lenge nok siden hun hadde hørt noe fra meg. Og jeg kan virkelig ikke beskrive hvor godt det var å høre stemmen hennes.

Når det kommer til dette innlegget, har jeg bestemt meg for å skrive om idrett og nasjonalfølelse. Det hjalp på å skrive ned oppgaveteksten og på den måten få ut litt frustrasjon. Når jeg skrev den selv, så jeg at jeg hoppet over et par ord hver gang jeg leste gjennom, og jeg fant ut at jeg faktisk kan bruke eksempler fra Norge for å gjøre det litt lettere for meg selv.

I don’t have much christmas spirit yet, so I can’t wait for christmas to come with joy and love. Got a call from home today. My grandmother decided that it had been to long since the last time she heard my voice, and I really can’t describe how good it was to hear the sound of her voice!

I’ve decided to write an essay about sports and national identity. The choice was a bit easier to make when I wrote my options down.

3 tanker om “Julestemning

Legg igjen en kommentar

