Oppsummering: November

Tenkte jeg skulle forsøke meg på noe nytt. Hvem vet, kanskje det blir en månedtlig greie?

November startet ganske turbulent igrunn. Samtidig som husfreden i Fred Bertine ikke var helt tilstede, koste jeg meg veldig i pysjamas og tøfler. Jeg har forresten funnet den perfekte kosegenseren også. Eller det er vel egentlig en hettejakke, men den gjør samme nytten.Jeg publiserte ønskelisten min, og jeg håper fortsatt på å få oppfyllt i alle fall noen av ønskene mine.

Jeg hadde en lang periode hvor jeg syntes det var lite givende å blogge. Derfor ble det tragiske innlegg om tyggegummi, kostevask og misslykkede sminkeforsøk.. 6 november besøkte jeg John Lewis og Benefit, og jeg følte meg fabulous resten av dagen. Jeg begynte å se Big Brother, noe som førte til uendelig mange timer foran skjermen..
Jeg hadde også en liten breakdown.. Tankene ble for mange og for tunge, og jeg lesset problemene mine over på dere fine blogglesere.. Jeg tjente min første virkelige sum på bloggen min, og det kun på grunn av et dårlig skrevet eventyr om en harepus som nesten var spilleavhengig.. Jeg forelsket meg i musikken til One Direction, og man kan vel trygt si at sangene har gått på repeat en god stund nå. Jeg jobbet med skolearbeid, og slo ut håret. Jeg dro til London med en fantastisk gjeng, og fikk sett både Wembley Stadium, Svenske og Engelske landslagsspillere, og kjekke, svenske gutter. Jeg dro på kino med Veronica og Kassim, og jeg forelsket meg like mye i Breaking Dawn i filmformat som i bokformat. Jeg gikk gjennom en liten rough pat, og jeg innså vel egentlig at hjertet mitt har tatt avgjørelser uten mitt samtykke.  Jeg oppdaget hvor fantastisk godt rundstykker med Jarlsberg og kyllingskinke er, og jeg ga dere et lite innblikk i neglelakksamlingen min her i England. Jeg besøkte optiker, og fikk den tragiske nyheten om at jeg trenger briller.. Rosenborg tok bronsemedalje i Tippeligaen, og det var jeg godt fornøyd med etter en kaotisk og egentlig kjip sesong. Jeg jobbet med radio, og jeg syntes det var vanskelig.. Jeg fant fram kameraet mitt, og tok endelig noen lenge etterlengtede bilder. Jeg oppdaget norsk mat i England. Og til slutt delte jeg mitt favorittsmykke med dere. Hvordan har deres november vært da folkens?

3 tanker om “Oppsummering: November

Legg igjen en kommentar

