Norwegian food

Jeg burde vel egentlig skrive ferdig pitchen min..

Den skal leveres om 15 timer, og jeg har faktisk ikke begynt ennå.. Problemet mitt er at jeg er selvskreven ekspert på prokrastinering, og jeg har konsentrasjonsproblemer utav en annen verden.

As we speak har jeg funnet noe som er hundre ganger mer interessant enn formelle brev til Norges Bandyforbund, skoleoppgaver og nattesøvn.

Norsk mat, i England! Scandinavian Kitchen har butikk i London, og de leverer tydeligvis til byer i resten av landet også.

Jeg satt og lurte på hva remulade var på engelsk og bestemte meg for å google dette. (Ja, jeg er veldig glad i Google) Jeg endte opp inne på bildesøket, for å se om det var noe jeg kjente igjen fra butikkene, og jammen var det ikke bilde av en tube Mills Remulade der. Jeg sjekket linken, og oppdaget at dette var en britisk nettside. Jeg klikket meg inn, og oppdaget paradis. De har leverpostei, makrell i tomat, kaviar, aromat, holiday-dipp, fiskesuppe, bacon-ost, fiskeboller, nugatti, syltetøy fra Nora, Hapå, chips fra Estrella(Sveriges svar på Maarud?), kjøttkaker, pinnekjøtt, fløtemysost, dansk salami, spekeskinke, kålrabistappe, Cheez Doodles, kvikk lunsj, melkesjokolade og mye mye mer!

Hadde jeg ikke vært blakk som en kirkerotte nå, så hadde jeg garantert trykket hjem noen bokser leverpostei, noen tuber kaviar, fiskesuppe, remulade og sannsynligvis tonnevis med andre ting også. Det får bli etter jul når Lånekassen gir meg mer penger, så for now får jeg overleve på det jeg har tilgjengelig her i Soton.

I’m an expert on procrastination and should really be writing a pitch for my Final Major Project. It’s due tomorrow, and I haven’t even started yet. I found something much more interesting. Norwegian food, in the UK! And I promise you that if I hadn’t been flat out broke right now, I would probably order everything I’ve been craving since I got here. I really miss Norwegian food. I guess it will just have to wait until Lånekassen gives me more money in january. 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Norwegian food

  1. Så kjedelig at du ikke får bestilt noe av dette nå da :/

Legg igjen en kommentar

