I wish it was Christmas now

Ord kan ikke beskrive hvor klar jeg er for å reise hjem nå. 

Jeg savner mamma, pappa, lillebror, lillesøster, fine besteforeldre, slektninger og ikke minst søte venner..

Startet med innpakkingen av julegaver i går, og jeg tror faktisk dette er noe av det tidligste jeg noen sinne har vært ute før. Som regel kjøper jeg gavene like før jul, og det er et sabla stress..

I år derimot er det lettere å komme igang med julegavene. Ganske enkelt fordi jeg kvier meg litt for alt skolearbeidet jeg egentlig har å gjøre.. Jeg kjenner at både kropp og sinn gleder seg mer enn noensinne til å se igjen huset og familien hjemme. Jeg trenger litt kjærleik nå føler jeg.

Heldigvis er det bare noen ganske få uker til turen bærer nordover til kalde Hammerfest igjen. 18 desember er dagen, regner med hele Hammerfest møter meg på flyplassen i Alta?

Words can’t describe how much I’m looking forward to going home. I miss my parents, my brother and sister, my grandparents, other relatives and last but not least my friends.

I actually started wrapping christmas presents yesterday. I never do that until a few days before Christmas eve.

I can really feel that both my body and my mind needs the warmth of family, friends and traditions now. I miss my loved ones more then ever. I need some love..

Luckily I’m going back home in only a few weeks. I’m looking forward to all of Hammerfest standing on the airport in Alta to say welcome home.

2 comments

  1. Anne · november 28, 2011

    Gleder meg masse til jul jeg også! :D skolearbeidet ordner seg, det gjør alltid det ;)

  2. Desiree · november 28, 2011

    Så flink du har vært og fått unna så mange julegaver! Men kjenner litt på at her prøver du litt å utsette det uunngåelige… Lille frøken, gjør skolearbeid! ;)

Legg igjen en kommentar

