Food

Oh my god menneskene! Endelig har jeg funnet mat jeg faktisk liker i dette landet. 

Jeg har lenge gått rundt og irritert meg over at jeg ikke har likt noe av kjøttpålegget jeg har funnet, jeg har ikke likt osten, og på en generell basis er jeg ikke veldig glad i søte ting på brødskiver og slikt.

I går natt hadde jeg en drøm hvor jeg spiste et rundstykke med Jarlsberg, kokt skinke og agurk. Så da jeg var på Asda tidligere i dag, måtte jeg jo bare kjøpe Jarlsberg siden jeg faktisk hadde drømt om det. Jeg var egentlig ganske skeptisk, for Jarlsberg har en litt sterkere smak enn det jeg vanligvis liker. MEN nå når jeg faktisk har spist et rundstykke med Jarlsberg, kyllingskinke, agurk, tomat og paprika, er jeg helt overbevist om at jeg har funnet en type pålegg som jeg kan leve med her borte.

Og for å gjøre det enda bedre, så er jo Jarlsberg norsk. Så litt norsk får jeg i kostholdet mitt likevel. Good times!

Jeg rakk dessverre ikke å ta bilde av herligheten før det var spist opp, men jeg skal prøve å huske på det neste gang.

En tanke om “Food

Legg igjen en kommentar

