The first libraries mainly consisted of published records, housed in a particular type of library, called archives.

Jeg innså for et par dager siden, at jeg har en essay som skal leveres senest klokken 16:00 på onsdag.

Da jeg oppdaget dette fikk jeg en smule panikk. Jeg har aldri i mitt liv skrevet en essay, og jeg har virkelig ingen anelse om hva som kreves for at det skal bli en god essay. Det verste er egentlig å vite at denne essayen er 20 prosent av karakteren jeg får på mitt major project som skal leveres i mai..

Etter å ha vært skrekkslagen i noen timer, bestemte jeg meg for å ta meg sammen. Så nå, etter et par samtaler med diverse lærere, er jeg litt mer fokusert og har litt mer peiling på hva jeg må gjøre.

Derfor er dagens plan å besøke skolens bibliotek og researche magazine publishing, innebandy, sportsmagasiner osv..

Ellers kan jeg også fortelle dere at freden har senket seg i Fred Bertine, og alt ble plutselig litt mindre kjipt når jeg kunne oppholde meg fritt i hele huset uten å bekymre meg for stygge blikk, kalde vegger og stillhet.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til The first libraries mainly consisted of published records, housed in a particular type of library, called archives.

  1. Fint at freden har senket seg.. har dere snakket sammen eller er du der alene? Håper virkelig på det første <3

  2. Så bra at freden har senket seg:) er jo ikke noe morsomt å føle sånn som du har skrevet tidligere.
    Har dere fått snakket sammen?

    Vil sende deg en klem også :)

Legg igjen en kommentar

