Christmas or Christmas Day is a holiday generally observed on December 25 to commemorate the birth of Jesus, the central figure of Christianity.

Julen begynner å nærme seg, og jeg innså nettopp at jeg faktisk må begynne med julegaveshoppingen snart.

For å kicke i gang stemningen litt, har jeg satt meg ned og tenkt nøye over hva jeg selv ønsker meg til jul.

Som dere kan se på bildet, ønsker jeg meg i alle fall:

  • Urban Decay Naked Palette
  • Too Faced Absolutely Invisible Powder
  • Too Faced Naked Eye palette
  • Too Faced Chocolate Soleil
  • Nails Inc Houses of Parliament
  • OPI Divine Swine
  • OPI Crown me Already
  • OPI I Lily Love You
  • Ipod
  • Telelinse
  • Kamerastativ
  • Div. Filmer
  • PENGER
  • PENGER
  • PENGER
  • PENGER
  • PENGER
  • Nytt kompaktkamera
  • Sigma børstesett
  • Mulberry Alexa Oversized
Jeg ønsker meg egentlig ingenting stort. Ganske enkelt fordi jeg helst ser at det er noe jeg kan ta med meg når jeg reiser tilbake til Southampton i januar. Derfor er egentlig penger det jeg ønsker meg mest, selv om det er noe av det kjedeligste man kan få i julegave.
Har også store planer om å kjøpe meg en GHD-Rettetang etter jul, så da er det jo en klar fordel om jeg faktisk får litt finansiell støtte.
Ellers ønsker jeg meg sminke, neglelakk, vesker, smykker, øredobber etc.. Smått og enkelt liksom.
Og folkens! I år ønsker jeg meg ikke pyntegjenstander, tepper og andre ting som uansett bare blir liggende i Hammerfest til den dagen jeg finner meg et eget sted å bo.
Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Christmas or Christmas Day is a holiday generally observed on December 25 to commemorate the birth of Jesus, the central figure of Christianity.

  1. Anne sier:

    Penger er alltid kjekt å få ;)

  2. Linda Helén sier:

    Enig med deg om penger! Det slår aldri feil.

  3. Mye fint du ønsker deg :) Penger er vell det kjekkeste uansett!

  4. Linn Jones sier:

    Tar gjerne samme jeg! :P

  5. EVANETICA sier:

    Woow! Jeg kunne kopiert den lista, altså!! Håper du får det meste du ønsker deg :D

Legg igjen en kommentar

