Quite often the protagonist of each book is a female, sometimes of the Ice People, but sometimes one who will marry into the clan.

Fortsettelsen…

Søndagen startet kanskje litt senere enn lørdagen gjorde, men like fullt startet den tidlig.

Vi tok oppvasken fra lørdagens utskeielser, lekte med neglelakk og hadde det rett og slett kjempekoselig.

Etter hvert snørte vi på oss skoene, og ferden bar nok en gang mot sentrum. Og der fant jeg noe som gjorde meg lykkelig til tusen! Jeg har nemlig lett etter det perfekte skoparet i flere måneder nå, og denne dagen fant jeg de endelig. Dere skal selvfølgelig få se bilder og slikt etter hvert. Jeg må bare få tatt noen først..

Etter en liten stund med shopping og kos, som førte til at både jeg og Karen tok med oss en ny kjole hjem, dro vi ned til TGI Fridays for å spise middag.

Og der dere, der møtte vi årsaken til overskriftene på de to siste innleggene. Vi fikk nemlig en polsk servitør, og han fortalte oss at han hadde lest alle bøkene om Isfolket. Jeg ble temmelig fascinert, for hvor ofte møter du noen som faktisk har lest 47 bøker av en norsk-svensk forfatter?

Anyways. Etter et fortreffelig måltid, dro vi hjem og snørte på oss finskoene. Så bar våre høye heler oss bort til Limebar, hvor vi egentlig opplevde litt av hvert.

Først kom det en polsk mann inn og bestemte seg for å spandere en runde på hele baren. Etter hvert ble han temmelig innpåsliten, og både jeg og Karen var veldig klare for å forlate baren. Heldigvis tok han hintet etter hvert, og han forlot baren med halen mellom beina..

Etter hvert som Pina Coladaen ble inntatt, bestemte jeg meg for å få kveldens musiker til å synge noe med Justin Bieber. Og den stakkars fyren sa faktisk ja til å gjøre dette. Til tross for at han ikke kunne sangen i det hele tatt. Han satte seg ned og skrev ned tekst og noter, før han gjorde et tappert forsøk på å synge for oss. Og jeg må si, at selv om sangen var i lyseste laget for han, så klarte han seg greit.

Vi tok egentlig helt over hele baren. Bartenderen spilte både Justin Bieber, Lars Vaular, Abba og Stella Mwangi for oss. Good times!

Så nå er jeg da gift med bartenderen, og musikeren har lovet å øve på Justin Biebers musikk fram til neste søndag.

Tidlig i går dro Karen hjem, og jeg sitter nå og venter på at desember skal komme, så jeg får se henne igjen.

2 thoughts on “Quite often the protagonist of each book is a female, sometimes of the Ice People, but sometimes one who will marry into the clan.

  1. Høres ut som du har det ganske så interessant der borte :))) Så kos at du har hatt besøk, håper du finner deg endel venner etter hvert. Engelskmenn skal jo være så koselige og varme, så nå må de vise det også :) Ha en flott dag, Linn!

Legg igjen en kommentar

