Early reviews for Crazy, Stupid, Love have been positive

I dag har jeg hatt den store fornøyelsen av å se Crazy, Stupid, Love sammen med tre av mine samboere.

Jeg vet filmen ikke kommer til Norge før 30 september, men her i England hadde den premiere allerede på fredag.

Noe som overrasket meg, var at kinosalen ikke var mer enn halvfull. Jeg hadde trodd at det skulle være flere folk der, når det tross alt bare er et par dager siden den først begynte å gå på kino.

Mannen som solgte oss billettene var av det snille slaget. Så til tross for at kun en av oss faktisk har studentbevis, ga han oss alle studentpris på filmen. Altså betalte vi kun 7 pund hver. Og jeg må si at, etter min mening, fikk vi valuta for pengene våre.

Filmen var i bunn og grunn underholdende fra start til slutt. Det var et par scener som kanskje kunne vært droppet uten at det ville ha hatt noe å si for filmen, men helhetsinntrykket på filmen var absolutt positivt.

Skuespillerne gjorde en fenomenal jobb. Ryan Gosling, som spilte forføreren Jacob, sjarmerte virkelig meg i alle fall. Jeg er sikker på at alle kvinnelige individer i kinosalen, var greit fornøyde med alle scenene hvor skuespilleren viste fram veltrente magemuskler.

Steve Carell spiller mannen Cal som ser livet sitt falle i ruiner, når hans kone forteller han at hun ønsker en skillsmisse, og at hun har hatt en affære med en mann på jobb. Man kan ikke annet enn å le av alle hans patetiske forsøk på å virke mandig og spennende.

Vi treffer også andre kjente fjes, som Julianne Moore, Emma Stone, Josh Groban, Kevin Bacon, og mange fler. Hele historien er en eneste salig røre, og jeg kan ikke annet enn å anbefale dere å se den. Liker du ikke historien, kan du alltids kose deg med å studere magemusklene til Ryan Gosling, som selvfølgelig dukker opp mer enn én gang iløpet av de 118 minuttene filmen varer.

Jeg vet i alle fall at dette er en film jeg kommer til å se flere ganger, ganske enkelt fordi jeg finner den underholdende, romantisk og en smule bisarr.

I’ve seen Crazy, Stupid, Love today, and I loved it. Ryan Goslings abs alone, is a good reason for seeing it. The movie is both entertaining, romantic and a little bizarre. 

6 thoughts on “Early reviews for Crazy, Stupid, Love have been positive

Legg igjen en kommentar

