I was born 23 years ago

Jeg har forhåndsskrevet dette innlegget(den 11 september), ganske enkelt fordi jeg vil ha det publisert nøyaktig 23 år etter at jeg så dagens lys for første gang.

Klokken 10:51 (Det stemmer vel mamma??), den 22 september, i det herrens år 1988, ble en liten tulle født på Hammerfest sykehus. Oh, those were the good days!

I alle fall har jeg bursdag i dag, og det er ikke så aller verst bare det. Innimellom føler jeg at tiden går altfor fort. At årene bare flyr fra meg. Men da pleier jeg egentlig bare å tenke at jeg har det bra. Går året fort, betyr det enkelt og greit at jeg lever et bra liv med et godt innhold. Og det vil jeg påstå er en god ting.

Vel, dette innlegget var vel egentlig bare noe jeg skrev for å informere dere om bursdagen min. Jeg er jo, som de fleste allerede vet, veldig glad i bursdagen min. Og tar jeg ikke helt feil, så har jeg allerede startet bursdagsuken min. Forteller dere alt om dette når jeg en gang har internett.

As the title says, I was born 23 years ago. Today is my birthday, and I love it! 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til I was born 23 years ago

  1. Gratulere masssse me dagen! :D Håper dagen din (eller uka ;) ) blir kjempefin og du får masse gaver :)

  2. Gratulerer med dagen! :D Nå er du 23 år og 2 timer og 50 minutter! :D Hihi! :D

  3. Helene sier:

    Gratulere så mye med dagen! :)

  4. Åååh, gratulerer så mye med dagen søte deg <3 Håper du får en fin dag, og ei fin uke ;)

  5. MAMMA sier:

    1051 ER KORREKT :)

  6. Desiree sier:

    Gratulerer så masse med dagen du hadde den 22.!! Må være en populær dag å være født på, har masse venner og slekt som har samme dagen :)

    Håper du hadde en superfin dag, og at du trives fremdeles! Du var nydelig sminket da du hadde vært på den der Bobbi Brown :)

    God helg!

  7. Linn sier:

    Tusen takk alle sammen :D

Legg igjen en kommentar

