Day twenty

Favourite eyeshadow primer.

Dette har jeg nevnt før, men jeg nevner det lett igjen. Min favoritt når det kommer til primer for øynene, er helt klart Urban Decay Primer Potion. Den holder godt på sminken, og den varer hele dagen, noe som virkelig er ypperlig.

Jeg har tilogmed ekstremtestet den tidligere. Jeg tok på meg den, go selvfølgelig øyenskygge, før en innebandykamp. Da jeg var ferdig å spille, satt øyenskyggen fortsatt på.

Det eneste jeg ikke liker med den, er den gamle krukken. Den er virkelig helt bak mål. Men nå har de heldigvis kommet med en ny beholder. I stedetfor en en flaske/krukke, er det nå en tube. Mye mer praktisk!

I’ve mentioned this before, but I can easily mention it again. My favorite primer for the eye lids, is Urban Decay Primer Potion. It makes my makeup last the whole entire day, and this I love!

The only thing I don’t like about it is the old jar, but now they’ve made a new one, a tube actually. Much more practical!

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Day twenty

  1. Remingu sier:

    Wow! Jeg er drittlei av at sminken min forsvinner nesten fortere enn jeg får tatt den på meg av og til. Kanskje jeg virkelig burde investere i en slik?

  2. Eg skulle absolutt testet denne. Har faktisk ingen øyenskyggeprimer! Kun baser :)

  3. Siv sier:

    Interessant, vet ikke engang om jeg har hørt om no’ sånt før! (innebandy derimot, DET er digg ;D)

  4. Aaah, denne har jeg også, hadde noen tester som jeg ødelagte og puttet oppi en krukke, makan til dum innpakning :P
    Jeg har faktisk ikke testet den skikkelig, men det skal gjøres neste gang jeg piffer meg opp ;)

    SV: Ja, skuffer er virkelig tusen ganger bedre enn hyller! Jeg prøver å bytte ut alle jeg har :P Tusen takk forresten! :)

  5. Anne sier:

    Denne er jo the holy grail av primere ;)

Legg igjen en kommentar

