Day fifteen

Do you wear blush?

Svaret er ja. Jeg bruker blush daglig. I alle fall nå som jeg er tom for bronzer. Føler ansiktet mitt blir så flatt og blasst om jeg kun har foundation.

Jeg har, tro det eller ei, bare en blush. Pinky fra NYX. Den er veldig søt og rosa.

Ettersom jeg kun har denne ene, så planlegger jeg å investere i et par til. Hvilke merker og farger det blir er fortsatt uvisst, men jeg vil i alle fall ha en som er litt mindre rosa, og kanskje en som er litt rødlig eller orange?

I wear blush on a daily basis. I feel that without blush and bronzer, my face looks flat and boring. And did you know that I actually have just ONE blush? A pretty, pink one from NYX.

I’m planning to buy a couple of new ones. What brands I’m going to choose is still a mystery, but I know that I want one who is a little less pink, and maybe one that is red or orange or something?

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Day fifteen

  1. Har så lyst på blush fra MAC! Har en fra NYX, men jeg liker den ikke :/

  2. Anne sier:

    tror du kan unne deg ett par blusher med god samvittghet :) har ikke telt hvor mange blusher jeg har, men det er mer enn 1 i alle fall

  3. Carina sier:

    Bruker det nesten aldri jeg. Splpudder all the way, baby :b

    sv: Jeg tror det gikk bedre enn sist gang i hvert fall. Nå må jeg bare vente å se på resultatet :b

Legg igjen en kommentar

