Under en måned igjen!

Den 22 september, det er dagen dere! Da fyller jeg nemlig 23 år, og jeg forventer dusinvis med gratulasjoner.

Bursdagsfeiring i 2009. Foto: Silje Gomnæs

Det kjipe er at jeg akkurat da er i et fremmed land, med nesten bare fremmede mennesker.. Hvordan skal jeg da kunne fortsette med den nyoppstartede tradisjonen «Bursdagsuke»? Jeg kjenner nok neppe mange nok mennesker i Southampton da, til å kunne fordele de ut over en hel uke.. Tror jeg er heldig om jeg klarer å fordele de ut over en dag liksom.

Nei, jeg tror jeg må gjøre en ny vri på konseptet da. Det blir ikke feiring med fine mennesker hver dag, det regner jeg med at det bare blir en dag, men jeg kan jo gjøre noe spesielt hver dag i det minste? Noe for meg selv liksom. For eksempel kan jeg bruke en dag til shopping, en dag til sightseeing, en dag til hjemmespa, en dag til et eller annet? Det er vel bare kreativiteten som stopper meg går jeg ut fra.

I alle fall har jeg skrevet en ønskeliste. En lite realistisk ønskeliste er det nok, men likevel er det en god ønskeliste i mine øyne.

  • GHD-rettetang
  • Nytt kamera (Canon EOS 550D)
  • Macbook Pro
  • Fuktighetskrem (Declèor Hydra Floral moisturising cream)
  • Declèor Essential Balm
  • Money <3
  • Mulberry Alexa Oversized <3
  • Div. objektiver til kameraet mitt.
  • Ekstern harddisk
  • Nytt kompaktkamera
  • Wedges (Brune)
  • Ny RBK-drakt
  • Rosenborgjakke (Stolt fortid, stor fremtid)
  • Liverpooldrakt

Så vet dere det. Ettersom jeg vel egentlig bare ønsker meg ting som koster altfor mye penger, går jeg ut fra at jeg nok må kjøpe alt selv, og det kan jo ta noen år med tanke på at jeg skal leve som student.

It is my birthday in under a month, and I am really looking forward to it.

The sad thing is that I probably can’t have my «birthday week», but at least I can do something special for me every day? Shopping, sightseeing, spa, something else? It’s only my imagination that can stop me, I guess.

I also have written my wishlist, that I guess contains only things that no one can afford buying for me. So I will probably end up buying it all my self. 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Under en måned igjen!

  1. Du får sikkert masse nye venner i england :) Ghd rettetang står på min ønskeliste også, jeg har bursdag 1 månde og 1 dag etter deg :))

  2. Malin sier:

    elsker bursdagen min :-D hoohoh

Legg igjen en kommentar

