Lavkarbo

Jeg hadde skrevet et langt innlegg, men alt forsvant da jeg trykte publiser..

 

imageI alle fall kan jeg fortelle dere siste nytt. Jeg har startet med lavkarbo. Dagens middag var lavkarbo-pizza, og jeg må si jeg er overrasket over hvor god den faktisk var.

Bunnen lagde jeg av 2 egg, cottage cheese, revet ost og salt, og toppingen var kyllingkjøttdeig, bacon, og saus av tomatpurè og krydder.

Så får vi se hvordan dette prosjektet går framover.

imageMitt siste måltid med tonnevis med karbohydrater. Spiste pappas hjemmebakte brød i går kveld.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Lavkarbo

  1. Carina sier:

    Jeg vurderer sterkt å gå over til lavkarbo, så du må fortelle hvordan det går fremover. Lykke til!!

  2. Malin sier:

    Så flink du er! prøvde lavkarbo, men holdt ut bare i en månde….. Men lavkarbo lasagn med tacokrydder i kjøøttdeigen, og squas mellom kjøttet og et godt lag med ost på toppen er kjempe godt.. Enda bedre er det dagen etter på en sånt haveknekkebrød, avocado som smør og kjøttstykket på toppen.. SUPER DIGG :D

  3. Anne sier:

    Lykke til med lavkarboen! :)

  4. Helene sier:

    Nice :) Jeg ble også overrasket over hvor god lavkarbo-varianten av pizzabunn kan være :) Overbeviste til og med kjæresten og han er litt sånn ganske kresen :P
    Det finnes også ganske mange gode lavkarbo-brød ;)

    Lykke til videre! :)

Legg igjen en kommentar

