Produktiv!

I dag har vært en produktiv dag, selv om jeg føler jeg egentlig ikke har gjort så altfor mye.

Jeg har vasket absolutt alt av klær som lå i skittentøyskurven. Jeg har ryddet litt på rommet mitt, jeg har tatt oppvasken etter middagen som jeg og Maria laget(taco), jeg har hatt photoshoot i vinduet. Jeg har sett Just Go With It(den kommer jeg tilbake til lengre ned i innlegget), jeg har sovet litt(jeg sliter sånn med hodepine for tiden..), og jeg planlegger nå å eksprimentere litt med sminke!

Så var det Just Go With It;

Jeg hadde nok litt for høye forventninger til denne filmen tror jeg. Jeg var så sikker på at den kom til å være dødsbra fra start til slutt, men den gang ei.

Jeg syntes rett og slett den ble litt tam. Handlingen ble ikke like morsom som jeg forventet, og Adam Sandler var ikke like genial som han pleier å være. Nå håper jeg bare at resten av filmene jeg har på listen min «filmer som skal sees iløpet av året», ikke skuffer fullt så mye.

2 tanker om “Produktiv!

  1. Hmm, hadde planer om å se denne filmen, men da venter jeg litt. Har syntes at Adam Sandler har tapt seg litt de siste årene :/ Kjempefint bilde forresten ^^

Legg igjen en kommentar

