Memories

Jeg fant plutselig ut at jeg skulle gå gjennom alle mine 10000 bilder fra året mitt på Jeløy folkehøyskole.


Så fant jeg ut at jeg skulle legge ut litt bilder på Facebook.

Så fant jeg ut at jeg skulle tagge alle bildene.

Så måtte jeg se gjennom alle bildene etterpå, bare for å sjekke at alt var som det skulle.

Nå er det sent, og jeg skal opp om fire timer for å være lagleder for små barn som spiller innebandy i Flaktveithallen.. Altså må jeg ta bussen kvart på 10. Yeay!

Dette føltes nesten som en av de mange historiene jeg skreiv da jeg var 8 år eller noe. Så vet dere det.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Memories

  1. Elizabeth sier:

    Morsomt å se igjennom gamle bilder :D Tok frem harddisken min for et par dager siden og tittet på bilder fra da eg var baby! Haha..

    Ganske stor forskjell på det nederste bildet ditt.. krøller / rett hår – it’s amazing!! Man kan se ut som to forskjellige personer :) Ha en fin dag!

  2. EVANETICA sier:

    Shit! Sinnsykt mange bilder, da! Men utrolig bra å ha :) Irriterer meg grønt at kameraet mitt måtte streike akkurat i år, så jeg må drive og stjele bilder fra andre ;o

    Helt vilt det håret ditt, altså! Herlig :D

  3. Elena sier:

    ELSKER å se på gamle bilder!

    memories <3

Legg igjen en kommentar

