Dag 30

Et bilde av meg som er tatt i dag + tre gode ting som har skjedd den siste tiden.

(Siste dag folkens. Jeg kom meg gjennom 30 dager!)

Jeg må bare beklage og si at det blir nok et gammelt bilde av meg. Kameraet mitt sa takk og farvell på onsdag, så da sto valget mellom et «gammelt» bilde og et i photo booth. Valget falt på det gamle.

Tre gode ting som har skjedd den siste tiden:

  1. Jeg fikk sett Per Ciljan Skjelbred. Selv om Brann slo Rosenborg, så var det en glede å få se han igjen.
  2. Da jeg fikk se A1 og Ben Adams <3
  3. China-date for de fineste var temmelig koselig!

Man skulle ikke tro det, men å finne tre gode ting var vanskelig! Det har garantert skjedd flere ting som har vært bedre enn de tre jeg endte opp med, men akkurat nå er jeg rett og slett ikke i godt nok humør til å i det hele tatt tenke etter på hva som har vært det beste den siste tiden.

2 tanker om “Dag 30

Legg igjen en kommentar

