Dag 29

Hva jeg har i sminkepungen min.

Jeg har lenge snakket om å lage et innlegg om sminken min. Jeg må innrømme at jeg har utsatt og utsatt det, ganske enkelt fordi jeg vet både mamma og pappa er innom her av og til. Ikke det at det er skummelt å vise de at jeg har sminke, det har de nok fått med seg for mange år siden. Det er bare litt skummelt å faktisk vise dem mengden sminke jeg innehar.

Jeg tolker egentlig «oppgaven» som hva jeg har i sminkepungen som jeg bruker hver dag. Altså kun «the bare necessities». Jeg velger å utføre den på en litt annen måte. Jeg legger rett og slett ut alt jeg har.Først, selve bordet; Der finner man neglelakkfjerner, fuktmaske, essential balm, dagkrem, diverse parfymer, body lotion, speil, primer fra Urban Decay, kopp med eyelinere og diverse, kopp med børster.

Neste ut er eyelinere; Alle de små på venstre side er et sett jeg har bestilt på Ebay. Så følger det diverse fra ELF, HM, Isadora, Max Factor osv..

Leppeprodukter; Leppepomade fra Kremfresh, leppestift fra Everyday Minerals, gloss fra HM og ID, Max Factor, et eller annet, Dior, Yves Rocher, Fusion Beauty og til slutt en lip scrub fra Lush.


Ansiktssminken min; Foundation far Glo Minerals og Tikei(Bruker Tikei fast), solpudder fra IsaDora, diverse concealere fra Tikei og EM, blush fra The Body Shop og EM.

Palett bestilt fra Ebay.

Andre del av paletten.

Resten av øyenskyggene mine. Her gidder jeg ikke nevne så mye. Kan si at det er en del fra Tikei og EM. Har flere et eller annet sted. Er bare ikke sikker på hvor at the moment.

Mascara; Gosh, Loréal, Maybelline, IsaDora, Loréal, Maybelline, HR Glorius?, Clinique, MAC, Max Factor og Nivea. Mye her er modent for kasting.

Så var det neglelakker. Har valgt å dele disse inn i tre grupper. Diverse, manikyr og Depend;
Viva la Diva, Victorias Secret, IsaDora, MNY, Makeup store, Nivea, something et eller annet?, og noe ubestemt jeg bestilte på Ebay.

Manikyr; Sett fra Markwins International og sett fra HM.

Og til slutt neglelakkene fra Depend.

Om dere mot all formodning skulle lure på noe om farger eller noe, så kan dere vel bare spørre?

OBS! Koster og slikt har jeg nevnt i et eget innlegg tidligere, derfor tok jeg ikke med disse her.

 

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Dag 29

  1. mamma sier:

    ikke rart du e blakk bestandig…

  2. Elizabeth sier:

    Hehe, koselig med kommentar fra mamma etter et slikt innlegg ;) Likte innlegget, alltid kjekt å se hvilken sminke andre har :D

  3. Martine sier:

    Du har ikke mangel på sminke hvert fall! =)

  4. Ingrid/Vilde/Elina sier:

    åh!! så mye gøy å leke seg med :DD

  5. Linda Ramone sier:

    Leppeskrubben fra Lush er fantastisk! bruker den ofte. Har også samme palett fra Ebay sm du har, har sikkert 5 forskjellige….haha, jeg er farlig avhengig av Ebay!

Legg igjen en kommentar

