Dag 21

En kjendis jeg liker, og hvorfor.

At jeg er stor fan av Per Ciljan Skjelbred er vel ingen hemmelighet? Det hele startet den gang da jeg var ung. Jeg syntes han var fin, og det var vel egentlig nok til at han skulle bli mitt nye idol?

I senere tid har han vokst seg veldig til i mine øyne. Han er ikke lenger bare kjekk, selv om han til de grader er det også, han virker også veldig omtenksom og snill.

Noe bedre svar på hvorfor jeg forguder denne mannen har jeg rett og slett ikke.

3 thoughts on “Dag 21

Legg igjen en kommentar

