Trostemøkk og nyperoser

Gråtrosten hakket i seg
ei klissen, regnslått nype
bak stakittet et sted i en høstlig hage.
(dikt av Hans Børli?)

Jeg har lett og lett og lett og lett og lett og lett og.. You get the picture. Jeg har i alle fall lett LENGE etter Noras hjemmelagede nypesyltetøy. Ingen av butikkene i Bergen sentrum har hatt denne i hyllene sine. Så da Maria og jeg var en snartur ute i Åsane her om dagen, fant jeg plutselig denne blant syltetøyutvalget til Ica Maxi. Dere kan tro gleden var stor, og jeg måtte selvfølgelig kjøpe med meg et glass. Så nå ber jeg dere, kjære dagligvarebutikker i Bergen sentrum, bestill inn mange glass med nypesyltetøy! Jeg lover å kjøpe av dere!

Ikke glem konkurransen jeg har gående her på bloggen da! Trykk HER for å komme direkte til den.

Om Linn

23 år gammel jente fra Hammerfest. Bor for tiden i Southampton hvor jeg studerer sportsjournalistikk.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Trostemøkk og nyperoser

  1. Karina sier:

    Æsj, e det no godt da?

Legg igjen en kommentar

