Dag 14

Ønskelisten min for tiden.

Jeg skrev ønskeliste i november, og den har ikke endret seg veldig mye.

Jeg ønsker meg (i tilfeldig rekkefølge):

  • Penger – Penger er fint å ha!
  • Nars Orgasm Blush – Jeg har kjempelyst til å teste denne.
  • Smashbox Photo Finish Primer – Også et produkt jeg har kjempelyst å teste ut.
  • The Sims 3 expansion packs – Jeg har orginalspillet og Drømmejobben, så jeg ønsker meg da de andre.
  • Ny veske – vesken på bildet er en Mulberry Alexa oversized. Jeg vet egentlig ikke hvordan veske jeg vil ha, vet bare at jeg vil ha en litt fin en.
  • YSL Touche Eclat –  Jeg trenger en concealer, og denne likte jeg da jeg hadde den.
  • Iphone 4 – Bare fordi.
  • Ipod Nano – Fordi jeg vil ikke ha en Ipod touch.
  • Bed Head Foxy Curls conditioner – Jeg elsker shampoen, så da vil jeg ha balsamen også.
  • GHD rettetang – Har utrolig lyst til å finne ut hvordan disse fungerer på håret mitt.
  • Urban Decay Naked Palette – Fordi fargene er så fine!
  • Koster fra Sigma – Fordi Macs koster er veldig dyre, og fordi disse vistnok skal være like gode.
  • Little House on the Prairie DVD bokser – Jeg har noen få, husker ikke helt hvilke akkurat nå.
  • Nytt kamera – Fordi mitt ikke er bra nok.
  • Mac Villains – Har kjempelyst til å teste ut litt av hvert innenfor denne delen av Macs kolleksjon. Synes fargene ser så utrolig freshe ut!

Ikke på bildet, men likevel ting jeg ønsker meg:

  • Ny parfyme – Giorgio Armani, Acqua di Gioia <3
  • Ipad
  • Ny lommebok
  • Ny mobil – Min er nær døden..
  • Smykker, øredobber etc.. <3
  • FERIE!
  • En søt paraply med fint mønster på.
  • Og sikker MASSE annet..

 

One comment

  1. Ønsker meg også GHD tang! Skulle hatt en gavmild og RIK type altså :P

Legg igjen en kommentar

