Dag 12

Favorittfilmen min.

Jeg vet helt ærlig ikke hvor mange ganger jeg har sett denne filmen. Det eneste jeg vet er at jeg elsker den. Historien er nydelig!
Jeg kan dessverre ikke si at jeg liker boken like godt. Holder på å lese den nå, og foreløbig er den en skuffelse.


2 tanker om “Dag 12

  1. Jeg liker ikke denne filmen :/ Ingen stor fan av skuespillerne, og ja, nei, jeg vet ikke. Alle vennene mine hadde hypet den opp så mye innen jeg så den, at jeg regner med at den hadde vært en skuffelse uansett :P

Legg igjen en kommentar

