Pakke i posten!

I går fikk jeg pakke i posten.

Den var fra søte Luna Anette. Thank you very much!

Ellers kan jeg nevne at jeg har sykt lyst på ny veske. Gjerne en litt fin, brun en.

Også må jeg nevne at etter å ha tatt bildet til 30 dagers utfordringen, innså jeg at nå er det på høy tid at jeg farger håret igjen. Etterveksten er flere meter lang..

Så om noen skulle ønske å sponse meg og bloggen med ny veske, hårfarge, eller penger for å betale for alt dette, så be my guest! Send meg en mail, så skal du få kontonummeret mitt. Alle donasjoner mottas med takk.

Og ja, det var en spøk.

4 comments

  1. Kjell · mars 10, 2011

    åh, jeg som hadde tenkt å kjøpe deg veske :-P
    men, ehm… du kan ikke sponse meg med litt av godteriet? O:-)

  2. mbrud · mars 10, 2011

    Jeg elsker virkelig å få ting i posten!

  3. Luna Anette · mars 10, 2011

    Håper du likte det :D

  4. Helene · mars 10, 2011

    Hvilket nummer er det på den MNY neglelakken? :) Den så veldig fin ut!

Legg igjen en kommentar

