Svar på spørsmål del 5

Siste del dere!

Flause! Oida, hmm.. Jeg gjør ofte flaue ting og er dødsflau der og da, men jeg kommer ikke på noe stort jeg har gjort som er verdt å nevne. Eller jo en ting, men den egner seg kanskje ikke på bloggen. Man kan heller spørre meg om det, så kanskje jeg forteller. Som i at ja Tina, du kan få vite det, bare ikke så åpent som på bloggen min.

Et barndomsminne? Jeg føler jeg har ganske mye å ta av her. Jeg er såpass heldig at jeg faktisk husker veldig mye av mine tidligste år også, ikke kun ting mamma har fortalt meg. Men hvilket minne skal jeg velge?

Jeg kan ta en litt generell ting da: Hver sommer da jeg var liten pleide jeg å besøke mormor og morfar. Alle andre i klassen min fikk reise til utlandet eller i det minste til noe større enn Hammerfest, mens jeg faktisk var mer enn fornøyd med å kunne reise en halvtime med båt for å få være med besteforeldrene mine i mange uker.

Hver sommer gikk rett og slett til lek og moro med bestevenninnen min som bodde der, og mye kos hos mormor og morfar. Jeg var jo tross alt mormors gull!

Jeg føler at jeg har en hel haug med barndomsminner å ta av, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hva blir spennende lesestoff for dere, og hva er bare koselig for meg å tenke tilbake på? Jeg kan skrive om første gang jeg plasserte ballen i nettmaskene i min fotballkarriere, jeg kan fortelle om fisketurene med bestefar og morfar, jeg kan fortelle om lekene mine, om favorittbamsen min og så videre.. Noe kan man i alle fall lese om her, så får jeg heller komme tilbake til de barndomsminnene senere.

Hva er din favoritt:
Mat Jeg er veldig glad i wok av forskjellige slag.
Drikke
Cola
Skuespiller
Akkurat nå må jeg si Ryan Gosling.


Farge
Grønn
Musikk
Jeg velger her å si min favorittsang at the moment, Anders Mjaaland – This Time Around.
Film
A Walk To Remember
Bok
Harry Potter-serien.
Lag
Rosenborg BK og Liverpool FC
Sport
Innebandy, men fotball kommer som en god nummer to.
Idrettsutøver
Per Ciljan Skjelbred?
Artist
Her velger jeg å gå for band, R.E.M. Glemmer aldri konserten I 2008!

Hva syns du om at jeg er syk i dag, når vi eendelig skulle finne på noe? Det synes jeg er UTROLIG kjipt! Nå må vi få gjort noe sammen snart.

Hva skal jeg gjøre når du flytter fra Bergen? Eventuelt: Hvordan skal jeg overleve uten deg i Bergen? Det er jeg ikke helt sikker på du. Kanskje du kan dekorere hele leiligheten din med bilder av meg, også kan du få ta opp stemmen min så du kan høre på den hver dag? Neida, vi skal selvfølgelig skype masse, også har du jo alltids Maria og Tonje som kan lindre savnet. Jeg skjønner at det ikke blir helt det samme, men det kan jo hjelpe litt? Eventuelt kan du late som om du er meg og lindre savnet for dem?

Hva skal du etter at du er ferdig med skole? (komme tilbake til Bergen?) Det vet jeg ikke enda. Jeg går ut fra at jeg må finne meg en jobb som journalist. Og det er jo mulig jeg kommer tilbake til Bergen. Jeg trives kjempegodt her, så man skal ikke se bort fra at savnet kan bli for stor til å holde meg borte.

Hvor lenge skal du være i Southampton? Under et år i alle fall vil jeg tro. Skolen starter i september, og jeg er vel ferdig i juni/juli.

Hvem betyr mest for deg i heeeele verden? Mammaen min betyr mest for meg av alle jeg kjenner ❤

Hva er det beste du noen sinne har opplevd? Hmm.. Det er mye å velge i, men jeg vil si at året mitt på folkehøyskole kommer på toppen her. Jeg ble kjent med så utrolig mange fine mennesker, og jeg lærte enormt mye om meg selv.

Hva gikk du på videregående? Jeg fikk først to år på kokkelinje, før jeg avsluttet med et år allmennfaglig påbygning.

Hva er favoritt sjokoladen din? Jeg er veldig glad i sjokolade med litt salt smak, så kanskje Smash eller den melkesjokoladen med Kvikk Lunsj?

Det var alt. Minn meg på at neste gang jeg skal ha spørsmålsrunde, så blir det faktisk videoblogg. Er dere klar over hvor lang tid jeg har brukt på dette? Mange timer!

Avslutter selvfølgelig med et bilde av meg selv. Hva er vel bedre enn det?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Svar på spørsmål del 5

  1. EVANETICA sier:

    Hehe.. Jeg skjønner!! Tenkte ikke du skulle fortelle det flaueste da vetdu 😉 Bare noe morsomt! Men veldig morsomt å lese om deg, søta 🙂

Legg igjen en kommentar